همزمان با سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیر و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان استهبان با یوسف کارگر فرماندار استهبان دیدار کردند .

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا به نقل روابط عمومی فرمانداری شهرستان استهبان؛ فرماندار استهبان ۲۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ را یکی از نقاط عطف تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام راحل (ره) در ایجاد حساب۱۰۰ و تأسیس بنیادمسکن یاد کرد و افزود: با تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فصل جدیدی از توسعه خدمات عمومی در بخش زیربنایی و مهم تأمین مسکن در کشور ایجاد شد که امروز این مولود ارزشمند با طی نمودن مراحل تکامل خود بسترساز خدماتی ارزشمند و راهگشا بویژه در بخش تأمین مسکن برای نیازمندان جامعه تبدیل شده است.

یوسف کارگر با بیان اینکه کارکنان بنیاد مسکن باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار قرار دهند ،بیان داشت : نگاه و حیانی، دور اندیشانه و دستور حکیمانه حضرت امام(ره) مبنی بر افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نشان از اهمیت و جایگاه ویژه مساله تامین مسکن در برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی و محرومیت زدایی در جامعه دانست.

فرماندار استهبان در این نشست ضمن تقدیر از خدمات این نهاد انقلابی، سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب و دهه حساب ۱۰۰ امام خمینی(ره) را به همه مردم عزیز  بویژه کارکنان پرتلاش بنیاد مسکن شهرستان تبریک گفته و آرزوی توفیق روزافزون این عزیزان را در راستای تحقق این فرمان ارزشمند امام راحل (ره) در جهت محرومیت زدایی، عمران و آبادانی روستاها و تامین مسکن اقشار مختلف جامعه را از خداوند متعال خواستار شد.

در ابتدای این دیدار ابراهیمی مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۱ این نهاد را به فرماندار استهبان ارائه داد.