به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا  به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی و پاسداشت هفته هنر انقلاب اسلامی یوسف کارگر فرماندار استهبان، امید کیامرث رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد رضا بذر افکن رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با آزاده هنرمند انقلابی استاد محمد رضا آل ابراهیم دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدار مسائل و مشکلات فرهنگی در حوزه چاپ کتاب مورد بررسی قرار گرفت همچنین استاد آل ابراهیم از مسئولین درخواست حمایت و خرید کتاب های فرهنگی چاپ شده در حوزه شهرستان را داشتند.
محمد رضا آل ابراهیم ، پژوهشگر و نویسنده متولد شهرستان استهبان می باشد پژوهش‌های آل ابراهیم در زمینه فرهنگ، ادبیات و تاریخ شهرستان استهبان در قالب بیش از ۵۰ جلد کتاب به انتشار رسیده‌است.
آل ابراهیم تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان خود را در استهبان گذراند آل ابراهیم در سال ۱۳۵۱ به آموزگاری در مقطع ابتدایی مشغول شد و این حرفه را تا بازنشستگی خود در سال ۱۳۸۰ و در مقطع راهنمایی ادامه داد. آل ابراهیم دارای دو مدرک کارشناسی در رشته علومِ تربیتی(مدیریت و برنامه‌ریزی) و رشته زبان و ادبیات فارسی است.
آل ابراهیم دبیر نخستین جشنواره داستان‌نویسی استانی «سته بان» در ۲۸ آبان ۱۳۸۸ بوده‌است. او همچنین دبیر همایش شمس اصطهباناتی در اسفندماه ۱۳۸۹ در استهبان و جشنواره کشوری افسانه‌های مردم ایران برگزار شده در نوزدهم اسفند ۱۳۹۰ در استهبان بوده‌است.

در این دیدار یوسف کارگر فرماندار استهبان نیز شهدا را الگوهای واقعی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: به‌طور یقین اگر هنرمندان بتوانند با آثار خود زندگی شهدا و ارزش‌های اسلامی را به‌درستی تبیین کنند ما اثرات مثبت آن را در جامعه مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: شهدا هنرمندانی از وادی ایمان بودند که آثار هنری خود را در جبهه‌های حق علیه باطل به تصویر کشیدند و برای گسترش این فرهنگ باید در سایه ولایت و رهبری، ادامه دهنده راهشان باشیم.

در ادامه دیدار با مادر شهید هنرمند “محمد جواد خیرات ” و تجلیل از ایشان نیز انجام شد.