حجه الاسلام و المسلیمن شیخ مصطفی خاوری امام جمعه استهبان میزبان فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان  بود.

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا  عصر روز جمعه هجدهم فروردین ۱۴۰۲ مصادف با ۱۶ رمضان ۱۴۴۴ فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان استهبان در دفتر امام جمعه استهبان گرد هم آمدند.

در این جلسه پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط احمد گلزار ، امام جمعه استهبان ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در سخنانی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان استهبان بیشتر از همیشه به تعامل و همفکری نیاز دارد ، هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد وفاق ، همدلی و هم اندیشی عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد در سایه تعامل و همفکری بین آحاد مردم، مسئولین و تاثیرگذاران شهرستان ، شاهد پیشرفت روزافزون و همه جانبه شهرستان استهبان باشیم .

رییس شورای فرهنگ عمومی استهبان با قرائت فرازی از دعای ماه رمضان و تاکید این دعای مبارک بر اصلاح کل جامعه خاطرنشان کرد : ایران اسلامی و استهبان عزیز امروز بیش از هر چیز به اتحاد و یکپارچگی نیاز دارد و وظیفه همه ماست در جهت اصلاح امور جامعه تلاش کنیم .

حجه الاسلام و المسلمین خاوری با بیان اینکه قرار نیست کارها با معجزه و اعجاز انجام شود، لازمه رسیدن به نتیجه مطلوب را حرکت جمعی خود مردم دانست و با اشاره به حدیث مولا علی (ع) و تاکید ایشان به تقوای الهی و نظم و وحدت جامعه، اصلاح امور هر جامعه را وظیفه مردم همان جامعه دانست و برای حل مشکلات شهرستان استهبان هم وظیفه و کار اصلی بر دوش خود مردم استهبان است و همه مردم باید جهت حل مشکلات شهرستان پای کار باشند.

در ادامه تعدادی از حاضران در جلسه به بیان دیدگاه های خود در خصوص مشکلات شهرستان پرداختد و بنا به درخواست حاضرین قرار شد که این جلسات مستمر باشد در هر جلسه به یکی از مشکلات شهرستان به صورت خاص پرداخته شود.

پایان بخش این جلسه نماز جماعت و ضیافت افطاری بود.

 

 

پایان خبر : مجید فرهمندی