یوسف کارگر فرماندار شهرستان استهبان در پیامی فرارسیدن سال نو را به  مردم شهرستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری استهبان متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
«یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال »

فرارسیدن سال ۱۴۰۲ و قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان را خدمت همه ملت شریف ایران، به خصوص مردم خوب شهرستان استهبان تبریک عرض می کنم، امیدوار هستم که انشاءالله امسال که آغاز آن متبرک شده به ماه ضیافت الله، سال پر خیر و برکتی باشد و انشاءالله خداوند بهترین مقدرات را برای مردم ایران اسلامی، خصوصاً مردم شهرستان استهبان رقم بزند.

امید است بتوانیم با اتحاد، انسجام و برنامه‌ریزی صحیح در کنار یکدیگر کار و تلاش کنیم؛ در خدمت مردم باشیم و با داشتن ظرفیت‌های خوب و با اطاعت از فرامین رهبری از گذرگاه پیش رو با عافیت و سربلندی عبور کنیم و بتوانیم در سایه امنیت و آسایش موجود در جهت تحقق شعار امسال «مهار تورم، رشد تولید» با جدیت تمام گام برداریم.

بی‌تردید خادمان مردم در مجموعه دولت انقلابی و جهادی خود را ملزم به ادامه راه خدمت در سال ۱۴۰۲ می دانند و اتحاد، انسجام، همدلی و همراهی تک تک شهروندان و تمامی دلسوزان شهرستان استهبان پشتوانه عظیم و دلگرمی سترگ خواهد بود.

در این راستا ضمن تبریک ، تقدیر و سپاس از تمامی مردم، مسئولان و همکاران صدیق و سختکوش ، اعضای شورای تامین ، خانواده معظم شهداء، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران ، امید دارم  درسالی که رهبر معظم انقلاب( مد الظه العالی) به نام “مهارتورم ،رشد تولید” مزبن کرده اند، مسئولان با تلاش و خدمت شبانه‌روزی با تمام امکانات، ظرفیت‌ها برای تحقق و اجرایی شدن این شعار از هیچ کوششی دریغ نکنند.

اینجانب ضمن شاد باش سال جدید، امیدوارم با عنایت پروردگار متعال شرایط پیش رو، بستری برای تدبر بیشتر در عظمت لایتناهی و جهان هستی باشد و با این توشه معنوی، آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی را با تلاش و انسجام همگانی، فرصتی برای آبادانی و پیشرفت در شهرستان استهبان در سایه امنیت و سلامت فراهم آورد.

یوسف کارگر
فرماندار شهرستان استهبان