بمناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند، سالروز بزرگداشت روز شهدا و تاسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام خمینی (ره) آئین غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا با حضور یوسف کارگر فرماندار ،اعضای شورای تامین و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان استهبان برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبان؛ در این مراسم معنوی مسوولان با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهداء و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا، بار دیگر با آرمان های والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

فرماندار استهبان در حاشیه این مراسم بیان داشت : ۲۲اسفند که در آستانه بهار طبیعت به نام شهدا نام گرفته ، حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت ها و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف مرهون خون های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است؛ شهدایی که با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

یوسف کارگر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، شهدای دوران ۸ سال دفاع مقدس، شهدای مدافع وطن، شهدای امنیت و عرصه جهاد علمی گفت :مجاهدت این شهدای گرانقدر یادآور ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان مردم می باشد.

فرماندار استهبان روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) را محضر تمام مردم شریف ایران اسلامی بالاخص جامعه بزرگ ایثارگری و خادمان بزرگوار خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران شهرستان استهبان تبریک و تهنیت گفت‌ و ابراز امیدواری کرد : انشاءالله همه مردم و مسوولان در تداوم راه متعالی شهدای عزیز، پاسداری حقیقی از خون شهیدان، ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت ، بیش از پیش موفق وموید باشند.

 

پایان خبر : مجید فرهمندی