یوسف کارگر فرماندار استهبان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستارپیامی صادر کرد .

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا  متن پیام به شرح ذیل می باشد:

وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا

هر کس نفسی را حیات بخشد مثل آن است که همه ی مردم را حیات بخشیده است

نامگذاری سال روز ولادت با سعادت اسوه صبر و پایداری حضرت زینب (س)، به نام‹‹ روز پرستار›› با شعار هفته پرستار ( ارتقای سلامت مردم، بهبود کیفیت خدمات و رفع موانع خدمتی) بیانگر جایگاه این حرفه مقدس و ارزشمند است و فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به خدمات، ایثار و مجاهدت های این قشر خدوم، قانع و نجیب است.

پرستاران، خادمان بی‌ منت و فرشتگان سپید پوش جامعه هستند، که لباس خدایی بر تن دارند، آنان حمایت و پشتیبانی جامعه را می‌ جویند و خواهان ارج نهادن جامعه به جایگاه واقعی خویشند.

پرستاری حرفه ای انسان دوستانه است که از یک سو دانش، معرفت، تجربه و مهارت را به همراه دارد و از سوی دیگر، رحمت، عطوفت، مهربانی و مراقبت را پشتوانه خدمات خود قرار داده است که بر این اساس تلاش پرستاران در مراقبت از بیماران و کمک به تسکین آلام و بهبودی آنان رضایت پروردگار را دنبال دارد.

امروزه مردم قدرشناس کشورمان، قدردان فداکاری ها و از خودگذشتگی خدمات کادر پرستاری هستند و بیش از گذشته نسبت به سختی کار آن‌ها و خدماتی که این قشر زحمتکش به جامعه ارائه می نمایند، آگاه هستند. ضمن تقدیر از تمامی خدمات و تلاش های ارزنده پرستاران ، امید است تلاش نماییم تا جامعه پرستاری  به آن جایگاه رفیع که شایسته و سزاوارش است، دست باید.

اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و ایثار، حضرت زینب (س) و روز پرستار به محضر تمامی پرستاران و سفیران سلامت ، مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات و تلاش های ارزنده پرستاران زحمتکش شهرستان استهبان ابراز نموده، توفیق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت این قشر فداکار را ازدرگاه خداوند متعال مسالت دارم.

یوسف کارگر
فرماندار شهرستان استهبان