به همت موسسه فرهنگی هنری خانه هنرمندان استهبان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان استهبان و  آکادمی سینما و تئاتر خورشید فارس یک دوره نمایشنامه نویسی در استهبان برگزار شد.

امید کیامرث رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان استهبان با حضور در جمع علاقمندان به هنر نمایش ضمن خیرمقدم به علی ثابت مدرس کارگاه و تشکر از ایشان به خاطر وقتی که برای آمزش علاقمندن به نمایشنامه نویسی در شهرستان استهبان اختصاص داده اند ، برگزاری کارگاه های هنری را گامی مهم و تاثیرگذار در مسیر پیشرفت علاقمندان دانست و این اقدام موسسه فرهنگی هنری خانه هنرمندان استهبان را شایسته تقدیر و ستودنی عنوان کرد .

کیامرث همچنین برای شرکت کنندگان در این دوره آرزوی موفقیت کرد و خاط نشان گرد گه آینده هنر نمایش در استهبان به همت و تلاش ایشان بستگی دارد.

مجید فرهمندی رییس خانه هنرمندان شهرستان استهبان هدف از برگزاری این دوره را باز کردن دریچه ای نو با نگاه علمی ، آکادمیک و اصولی در زمینه نگارش نمایشنامه بیان کرد و ادامه داد: با توجه به پتانسیل های زیادی که در شهرستان استهبان وجود دارد ، و ضمن تایید سخنان کیامرث تاکید کرد برگزاری چنین دوره هایی می تواند در شناسایی و هدایت علاقمندان و درنهایت اعتلای هنر نمایش و تئاتر در شهرستان کمک کند.

شایان ذکر است در این کارگاه دو روزه که در تاریخ ۲ و ۳ آذر ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات شهرداری استهبان برگزار شد بیش از ۶۰ نفر از علاقمندان در که بیشتر در رده سنی نوجوانان بودند حضور داشتند .

از نکات قابل توجه این کارگاه حضور مجید توکلی پیشکسوت هنر نمایش استهبان نیز در دومین روز برگزاری کارگاه در جمع علاقمندان بود .