جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت در شهرستان استهبان به ریاست یوسف کارگر فرماندار این شهرستان و با حضور حجت الاسلام خاوری امام جمعه استهبان، طالب پورمعاون سیاسی فرمانداری،بخشداران ، شهرداران و جمعی از مسئولان ادارات در سالن جلسات شهیدگنجی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا  به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبان؛حجت الاسلام خاوری امام جمعه استهبان بیان داشت : توجه به جهاد تبیین‌ در هفته‌ دولت با ارائه گزارش های مستند و جامع از دستاوردهای نظام‌ جمهوری اسلامی و همچنین‌ دولت سیزدهم، امری ضروری است.

امام جمعه استهبان با توجه به چاپ ویژه نامه هفته دولت در جهت عملکرد یکساله گفت: هفته‌ دولت فرصت مناسب و ارزشمندی است تا در بحث معرفی شهیدان دولت، شهیدان‌ رجایی و باهنر و سخت‌کوشی و تلاش‌های این عزیزان به عنوان الگو و اسوه برای نسل امروز به صورت ویژه ورود  شود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان استهبان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: اعتماد آفرینی‌ به مردم باید در برنامه‌های هفته‌ دولت‌ سال جاری  با اهتمام ویژه در دستور کار باشد.

در ادامه فرماندار شهرستان استهبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت ، به ضرورت ارتقاء تصویر مطلوب از دولت مردمی سیزدهم پرداخت و افزود: خدمات یک ساله دولت سیزدهم نزد افکار عمومی، امید آفرینی و اعتماد بخشی به جامعه نسبت به آینده بهتر کشور است.

وی بیان کرد:هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحوه مطلوب تری در جامعه انعکاس پیدا کند و مسئولین باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آمار مقایسه ای قبل و بعد از انقلاب و خدمات دولت در یک سال گذشته را به شهروندان بازگو کنند.

یوسف کارگر اظهار داشت : در اسرع وقت ضمن احصاء اهم فعالیت های دولت در حوزه مسوولیت آن اداره در سطوح ملی، استانی و شهرستانی، آمار و اطلاعات مربوط به عملکرد به نحو مناسب تهیه و جهت انتشار و اطلاع رسانی عمومی، طرح در تریبون نماز جمعه و … در اختیار رسانه های محلی و ائمه محترم جمعه شهرستان قرارگیرد .

فرماندار استهبان افزود: در تمامی ادارات سطح شهرستان در طول هفته دولت (۲۹ مرداد تا ۱۱ شهریور) میزخدمت و تکریم ویژه ارباب رجوع دایر گردد‌ و همچنین فضا سازی مناسب در ادارات در طول هفته دولت انجام گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان استهبان با تاکید بر لزوم پاسخگویی مدیران ادارات به مطالبات شهروندان گفت: مسئولان و مدیران ادارات شهرستان باید در همه زمینه‎ها با صعه صدر پاسخگوی مطالبات مردم باشند چراکه مهم‌ترین رسالت و وظیفه مدیران در دولت سیزدهم توجه و تحقق خواسته‌های به حق مردم است.

در این جلسه شرکت کنندگان به بیان گزارشی از وضعیت پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری، کلنگ زنی پروژه های جدید در شهرستان و اولویت بندی زمان انجام آن پرداختند.