به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا به نقل از  روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان استهبان حجت مفتاح مدیرآموزش وپرورش با صدور پیامی هفته معلم را به جامعه فرهنگیان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است :

باسمه تعالی

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و روز معلم فرصتی ست که یاد آن فرزانه دوران و مقام شامخ معلمان فرهیخته و گرانقدر به شایستگی گرامی داشته شود معلمانی که در میان تاریکی ها چراغی روشن ساخته‌اند که انوار فروزانش تا فراسوی مرزها می تابد و شعله عشق را فروزان می‌کند و تاریکی‌ها را مغلوب خود می‌سازد.
نکوداشت جایگاه تعلیم وتربیت و بزرگداشت مقام منیع معلم در واقع گرامیداشت سازندگان آینده کشور و در سطحی وسیع‌تر سازندگان جهان است، نقش بی‌بدیل معلم در تربیت روح و جسم انسان‌ها و تلاش برای هدایت و کمال‌یابی فرزندان امروز و پدران، مادران و مدیران فردا ستودنی است و به تعبیر امام راحل (ره) نقش معلم درجامعه نقش انبیا است و تمام ملت باید معلم و تمام افراد متعلم باشند.
اینجانب با کمال ادب و احترام همت والای معلمان دلسوز و توانمند را در پیشبرد اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی را ارج نهاده، تبریک قلبی خود را به مناسبت این ایام مبارک، محضر معلمان عزیز پیشروان عرصه علم و دانش تقدیم می‌نمایم.