به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا یوسف کارگر فرماندار شهرستان استهبان با صدور پیامی روز شوراها را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

و امرهم شــوری بینهم

شکل گیری نهاد شورا در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نماد مردم سالاری دینی و الگویی مناسب برای واگذاری امور به مردم است که به برکت آن نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه شان بیش از پیش پررنگ تر شده است.

خوشبختانه امروز شوراهای اسلامی شهروروستا به واسطه انتخاب از سوی مردم، به مجموعه‌ای تاثیرگذار تبدیل شده است که در مسیر پیشبرد امور و توسعه روستاها و شهرهای ایران اسلامی و خدمت به مردم نقشی محوری ایفا می کند.

شوراها با وظیفه‌شناسی در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می‌نمایند و با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه شهروند مدار، خالصانه و عاشقانه کوشش می‌نمایند و در جهت بالندگی، شکوفایی، عمران و آبادانی قدم برمی‌دارند.

اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه که روز ” شوراها ” نامگذاری شده است را به تمامی اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان استهبان تبریک گفته و از تمامی تلاش ها و همکاری های بی شائبه این عزیزان در مسیر تحقق اهداف عالی، کمال سپاسگزاری را دارم.

امید که شوراهای اسلامی شهر و روستا بیش از هر زمان دیگر، با اقدامات سازنده و اثرگذار در جهت تقویت زیرساخت های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در شهرستان ، زمینه دستیابی به افق متعالی مدنظر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند.

یوسف کارگر
فرماندار شهرستان استهبان