جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهرستان استهبان با حضور یوسف کارگر سرپرست فرمانداری،معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و اعضای شورا در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا  به نقل روابط عمومی فرمانداری استهبان ؛یوسف کارگر سرپرست فرمانداری گفت : امروزه مواد مخدر و اعتیاد یکی از آسیب‌های مهم کشور و موفقیت در حل این معضل نیازمند مشارکت جدی مردم است و هرجا کار به دست مردم افتاد همانند آنچه در جنگ تحمیلی یا مبارزه با کرونا رخ داد، موفقیت به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: مردم در بحث مواد مخدر بی تفاوت نشوند که با همکاری و حساسیت آنها و استفاده دولت از این ظرفیت ارزشمند نتیجه بهتری به دست می آید و با مردمی و همگانی کردن موضوع مبارزه با مواد مخدر همچون مبارزه با کرونا امیدواریم این بلای خانمان سوز از سطح جامعه ریشه کن شود.

کارگر از اعضای شورا مخصوصا مسئولین کمیته های تخصصی خواست که در زمینه مبارزه با مواد مخدر و اقدامات فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد اهتمام ویژه داشته باشند و در صورت قصوراز روسای ادارات شخصا پیگیر و پاسخ می خواهیم و بدون اغماض برخورد قانونی خواهیم کرد.

 

در این جلسه مسئولین کمیته ها ارائه گزارش ۶ ماهه دوم ۱۴۰۰ داشتند و درنهایت نسبت به مشکلات و اقدامات در این حوزه از جمله برگزاری جلسات منظم شورا و کمیته های تخصصی بحث و تبادل نظر گردید.