مراسم معارفه حجت مفتاح مدیر آموزش و پرورش استهبان برگزار شد.

در این مراسم که با یک روز تاخیر در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان استهبان برگزار شد ، پس از تلاوت کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ، حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ مصطفی خاوری امام جمعه استهبان در سخنانی با توجه به اهمیت مقوله آموزش و پرورش در جامعه اظهار امیدواری کرد آقای مفتاح در این مسئولیت نیز مانند مسئولیت های قبلی که عهده دار آن بوده اند موفق باشند و شاهد پیشرفت بیش از پیش مجموعه آموزش و پرورش باشیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی استهبان با بیان اینکه همه ی ما عضو مجموعه ی آموزش و پرورش هستیم تاکید کرد همه باید به مجموعه آموزش و پرورش کمک کنیم چرا که موفقیت آموزش و پرورش، موفقیت فرزندان ماست.

امام جمعه استهبان همچنین تلاش های موسی آور در طول مدت تصدی مدیریت آموزش و پرورش را مثبت ارزیابی و با بیان اینکه دکتر آور در شرایط مجازی بودن کلاس ها تلاش بسیاری در جهت تهیه تبلت و کمک به دانش‌آموزان نیازمند نمود،از ایشان تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه یوسف کارگر سرپرست فرمانداری استهبان با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از ارکان توسعه است که همه ی جوامع با آن در ارتباط هستند با اشاره به دغدغه معلمان در خصوص اجرای طرح طبقه بندی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در جامعه امروز با آن درگیر هستیم این است که در جامعه نگاه درستی به آموزش و پرورش وجود ندارد و طبیعی است معلمی که دغدغه معیشت دارد نمی تواند به نحو احسن تدریس کند و با اعلام اینکه طرح رتبه بندی معلمان توسط وزارت آموزش و پرورش جهت تایید و ابلاغ به دولت ارسال شده است اظهار امیدورای کرد که با این طرح بخشی از مشکلات معلمان برطرف شود.

طوبایی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش فارس در سخنانی با تاکید بر اینکه اساس آموزش و پرورش مدارس ابتدایی است، ادامه داد : چراغ پرسشگری در وجود دانش آموز باید روشن شود. امسال که به نام تولید، دانش و بنیان اشتغال آفرین نامگذاری شده است، باید توجه کنیم بزرگترین کارخانه تربیت انسان مدارس و آموزش و پرورش است . مشاور مدیر کل آموزش و پرورش ادامه داد: راه دستیابی به حیات طیبه تربیت عبد صالح است که از طریق تدریس امکان پذیر است.

در ادامه دکتر آور مدیر سابق آموزش و پرورش از زحمات بی شائبه معلمان و جامعه فرهنگیان تشکر و قدردانی نمود و گفت که دو موضوع آموزش علمی و درسی و آموزش معنوی و اخلاقی را به عنوان اهداف بزرگ خود در نظر گرفتیم تا دانش آموزانی تربیت شوند که بتوانند جامعه اسلامی را به سمت آرمانهای بزرگ خود سوق دهند . دکترآور همچنین گزارشی از عملکرد خود در مدت مسئولیت به حضار ارائه داد.

حجت مفتاح مدیر جدید آموزش و پرورش استهبان در مراسم معارفه پست جدید خود گفت: حال آموزش و پرورش حال خوبی نیست،از اهداف آموزش و پرورش دور شده ایم، حال که وضعیت آموزش و پرورش این گونه است کارهای سیاسی و جناح بازی، جفا در حق آموزش و پرورش است.

مفتاح ادامه داد جناح چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب از الفاظ دشمن است که ما را از اتحاد دور  می کند.

مدیر آموزش و پرورش استهبان تاکید کرد بنده در انتصاباتم هیچ گونه نگاه سیاسی نخواهم داشت و در انتصاب مدیران و همکاران اداری از هرکسی که به اسلام ،انقلاب و ولایت فقیه اعتقاد داشته باشد و توانایی انجام وظایف را داشته باشد استفاده خواهم کرد.

مفتاح ، از همه خواست ،کمک کنند تا بتوانیم در عرصه های مختلف همچنان که استهبان درخشیده است، بهتر بدرخشد .و از حسن اعتمادی که همه مسئولین به وی داشته اند تشکر و قدردانی نمود .

شایان ذکر است این مراسم با حضور طوبایی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس ، تقوی معاون اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش فارس،خانم دکتر حاصلی مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ شیراز ،شورای معاونین ، مسئولین شورای اداری شهرستان استهبان ، همکاران اداری وجمع کثیری از مدیران مدارس برگزار شد.

حاج آقا خاوری امام جمعه استهبان

یوسف کارگر سرپرست فرمانداری استهبان

موسی آور مدیر سابق آموزش و پرورش استهبان

حجت مفتاح مدیر آموزش و پرورش استهبان

 

 

معارفه حجت مفتاح

معارفه حجت مفتاح

 

عکس ها : حسن صادقی پور