آئین تکربم و معارفه رئیس مخابرات، با حضور یوسف کارگر سرپرست فرمانداری و مهندس زمانی معاون شبکه مخابرات استان فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا  به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبان ؛ دراین مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهندس جواد منشی رئیس سابق اداره مخابرات تقدیر و با حکم ایزدی مدیرعامل مخابرات استان فارس ، مهندس علی رضا آتش بسته به عنوان رئیس اداره مخابرات  شهرستان استهبان معرفی شد.

زمانی معاون مخابرات استان طی سخنانی اظهار داشت: خوشبختانه در زمینه مخابرات تلاش های خوبی در شهرستان استهبان صورت گرفته ، ولیکن هنوز مشکلاتی از جمله  عدم پوشش مناسب تلفن همراه در روستاها و پایین بودن سرعت اینترنت در شهر و برخی از روستاها  ونبود پوشش مناسب تلفن همراه وجود دارد که در حال پیگیری است.

در ادامه سرپرست فرمانداری شهرستان استهبان ضمن خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای مهندس آتش بس تصریح کرد: می بایست نگاه مدیران، نگاه ملی و در جهت رفع مشکلات و توسعه شهرستان باشد و ضروریست مسئولین شهرستان در حوزه کاری خود و در حد وسع و توان، در جهت عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری(مد)، تلاش و برنامه ریزی نمایند.