مراسم تکریم  رئیس ورزش و جوانان شهرستان استهبان با حضور فرماندار ، معاون سیاسی فرمانداری ،بخشدار ، معاون توسعه منابع انسانی ، مسوول بازرسی و حراست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در محل فرمانداری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری استهبان ؛ در این مراسم فرماندار استهبان با لوح سپاس از زحمات جمشید اسماعیلی رئیس سابق ورزش و جوانان قدردانی و طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس مصطفی ایزدی به عنوان سرپرست ورزش و جوانان شهرستان استهبان منصوب شد.

متن پیام خداحافظی جمشید اسماعیلی به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
وَأُفَوِّضُ أَمْرِی إِلَی اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِیرٌ بالْعِبَاد ‏
با عرض سلام و درود بر روان پاک و مطهر شهدا و تقدیم سلام و تجدید ارادت به محضر شریف مردم عزیز و ولایتمدار شهرستان استهبان، شهر ایج، بخش مرکزی، شهر رونیز و منطقه خیر.
خداوند متعال را شاکرم که به خدمتگزارتان در اداره ورزش و جوانان فرصتی داد تا در
دوره مسئولیتم، با همکاری و مساعدت شما، بخشی از ظرفیت‌های بیکران خدادای و استعدادهای ورزشی موجود در شهرستان را از قوه به فعل در آورده و به صورت میدانی و عملیاتی به منصه ظهور برسانم.
هم‌اینک که این عرصه به خدمتگزار دیگری محول شده،  به استحضار می‌رسانم: آسوده‌خاطرم که طی مسئولیتم بدانچه در راستای گسترش ورزش همگانی و قهرمانی و نیز بسط و گسترش نشاط عمومی  در جامعه به آن اعتقاد داشتم، ذره‌ای فروگذاری نکرده و هرآنچه در توان داشتم را در خدمت به ساحت عزیزان و ولی‌نعمتان خودم صرف کردم.
در کنار و با همراهی و همدلی جوانان برومند و ورزشکاران عزیز و اساتید و پیشکسوتان شهر و دیارم، به نحوی عمل شد که بحمدالله امروز نتایج آن در جامعه هدف به وضوح نمایان است و هیاتهای مختلف ورزشی در استهبان از برترینهای هیاتهای  استان پهناور فارس به شمار می‌روند و جوانان کهن‌دیارم
استهبان، به عنوان الگویی برتر برای سایر جوانان این مرز و بوم شناخته و معرفی می‌شوند.
مردمان شریف و نجیب شهرم به خوبی واقفند که این موفقیتها در شرایطی حاصل شد که در پاره‌ای مواقع، کمبودهای ناشی از تحریمهای ظالمانه پیمایش در این مسیر را سخت و گاهی ناممکن می‌نمود. پیمایشی که نتیجه آن، نشاط عمومی و سلامت جامعه و امید آفرینی در جوانان وخانواده‌ها بوده و هست.
خدا را شاکرم که با تلاش و کوشش همکارانم توانستیم بر بخشی از مشکلات موجود فائق آمده و در حوزه‌های مختلف، بویژه حوزه فرهنگی که کار زمان‌بر و دارای ظرافتهای خاص خود است، به موفقیتهایی نسبی دست یابیم.
با اینحال ، از فعالیت در حوزه‌های اجتماعی، خانواده و استفاده از ظرفیت‌های بزرگان و پیشکسوتان ورزش نیز غفلت نورزیده و در برگزاری همایش‌های مختلف، آموزش و ارتقای سطح دانش مربیان و قهرمانان، میزبانی از تیمها و کاروانهای ورزشی دیگر شهرستانها، اعزام تیمهای مختلف ورزشی، افزایش سرانه ورزشی، افزایش مشارکت بانوان و …‌‌.پیشرفتهایی داشته باشیم، و دو صد البته که این توفیقات در گرو همراهی و همدلی پیشکسوتان عزیز، روسای محترم هیاتها و مربیان تلاشگر و همکاران عزیزم در اداره ورزش و جوانان شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و مدیر کل و معاونین محترم ایشان و مدیران محترم ادارات و نهادهای مختلف، شورای محترم شهر و شهردار محترم، شورای اداری و شورای تامین شهرستان و امام جمعه معزز استهبان و نماینده پرتلاش شهرستان جناب آقای دکتر طهماسبی و نیز فرماندار فرهیخته استهبان (که الحق و الانصاف در همه تنگناها همراه و یاور ورزشکاران بوده اند)، فرماندهی محترم سپاه، رئیس محترم دادگستری، و دادستان محترم، فرماندهی محترم نیروی انتظامی و رئیس محترم اطلاعات، معاون محترم سیاسی، بخشداران محترم شهرستان، شهرداران محترم شهر ایج و رونیز و اصحاب رسانه و دهیاران و شوراهای روستاها و بخش‌ها، گروهای مختلف سیاسی و اجتماعی، نماینده محترم سابق شهرستان (جناب اقای دکتر مسعودی) و فرماندار محترم سابق (جناب آقای شرفی) ،شورای شهر و شهردار محترم سابق (جناب آقای مهندس تاج‌پیکر)،  فرمانده محترم سپاه جناب آقای سرهنگ کریمی بوده است که جا دارد از همه آن عزیزان تقدیر و تشکر نمایم.
امید است  همشهریان عزیز نواقص و نارساییهای بنده را به دیده اغماض نگریسته و کاستیهای خدمتگزاری را بر بنده ببخشند.
از خداوند منان روزهای باشکوه و بانشاط را برای جامعه ورزشی و همه همشهریان عزیزم خواستارم.

اسماعیلی
سیزدهم آذرماه یکهزاروچهارصد.
استهبان