آیین تجلیل از فعالان قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا (س) روستای محمدآباد دهستان خیر شهرستان استهبان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان استهبان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا با حضور صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، احمدرضا نداف معاونت قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، میرزاده معاون فرماندار استهبان و امید کیامرث رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان، از فعالان قرآنی روستای محمد آباد استهبان تجلیل شد.
در این مراسم که در محل ساختمان بیت الاحزان حضرت زهرا (س) برگزار شد پس از تلاوت کلام الله، حجه الاسلام صفری استاد حوزه ضمن خیرمقدم به مدعوین هدف این موسسه را ترویج جهانی آموزه های قرآنی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دانست .
در ادامه صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ضمن تبریک به اهالی روستای محمدآباد به خاطر کسب عنوان روستای برتر قرآنی کشور این موفقیت ستودنی را ثمره تلاش تمامی دست اندرکاران موسسه قرآنی بیت الاحزان حضرت زهرا ( س ) دانست.


سهرابی ضمن تشریح فرآیند انتخاب این روستا به عنوان روستای قرآنی کشور ادامه داد : به میمنت این انتخاب هدیه ای بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون کمک نقدی و کتاب به روستای محمدآباد تعلق گرفت و در اختیار موسسه بیت الاحزان حضرت زهرا( ص) قرار خواهد گرفت .
احمدرضا نداف معاونت قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز ضمن تبریک به اهالی روستای محمدآباد، کسب این موفقیت را نشانگر زحمات دست اندرکاران موسسه بیت الاحزان حضرت زهرا ( س ) دانست و بیان کرد: حوزه علمیه و مراکز شبانه روزی این موسسه با محوریت حفظ قرآن و مفاهیم در خدمت علاقمندان از سراسر کشور می باشد.
در پایان با اهدای لوح و هدیه از زحمات مسئولین روستای محمدآباد و بیت الاحزان حضرت زهرا تقدیر به عمل آمد و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه از روند تکمیل پرژه حوزه علمیه بیت الاحزان حضرت زهرا (س ) بازدید به عمل آورد.