احمد رضا کمالی سروستانی فرماندار استهبان، با صدور پیامی، فرارسیدن دهم تیرماه، روز صنعت و معدن را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

متن این پیام، به شرح زیر است؛

“بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم”

به حرکت درآوردن چرخ صنعت و تولید کشور، مستلزم اهتمام، مساعی و مجاهدت یکایک ایرانیان است و مشفقانه به خود می‌بالیم که در ایران عزیز اسلامی‌، مردمان دلیر و سخت‌کوشی دست همت به یکدیگر داده و مجاهدانه در راه صیانت از پویندگی اقتصاد این مرز و بوم، مساعی می‌ورزند.

هم اینک که استکبار جهانی با تمامی ابزار و توان خود، خصمانه علیه ملت بزرگ و آگاه ایران به صحنه آمده و در کنار اهرم‌های ظالمانه و غیرمشروعی نظیر تحریم‌های یکجانبه و فشار اقتصادی، امید و نشاط کشور را هدف گرفته، بر ما است که با تلاشی دوچندان بر رونق اقتصاد و چرخه صنعت میهن‌مان، کمر همت بسته و با شکوفایی از درون، راه را بر هر خدعه و توطئه‌ای سخت ببندیم.

در سالی که به تدبیر و درایتی توام با آینده‌نگری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نام ” تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها “مزین شده، با عنایت بر تاکیدات رئیس‌جمهور و مشی راهبردی دولت تدبیر و امید، باید ایجاد مشاغل پایدار را در کنار صیانت از اشتغال موجود در دستور همه امور قرار داده و رونق تولید و صنعت را بیش از پیش به ارمغان بیاوریم.

اینجانب، فرارسیدن دهم تیرماه، روز صنعت و معدن را به رئیس و کارکنان اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان، فعالان اقتصادی،صنعت گران پر تلاش، تولیدکنندگان و جامعه خدوم کارگران شهرستان استهبان، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای این عزیزان فرهیخته در راه تعالی ایران اسلامی از درگاه پروردگار، آرزوی کامروایی و توفیق روزافزون دارم.

احمد رضا کمالی سروستانی
فرماندار شهرستان استهبان