دادستان استهبان: با مخلان نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال به شدت برخورد می شود

دادستان استهبان با اشاره به اینکه برخی افراد هر ساله به بهانه چهارشنبه سوری دست به اقدامات خطرناک نظیر انفجار ترقه، آتش بازی و دیگر کارهای هیجانی غیرمجاز می کنند خاطرنشان کرد که این کارها تنها باعث بر هم خوردن آسایش روانی جامعه و صدمات جسمی افراد می شود.

دادستان استهبان گفت:
به تمامی ضابطان قضائی ابلاغ شده که در چهارشنبه آخر سال با تمامی افرادی که موجب سلب آسایش مردم می شوند یا مواد محترقه غیرمجاز تهیه، تولید یا به فروش می رسانند، برخورد قاطع کنند و به هیچ وجه با آنان مماشات نکنند.

وی در ادامه اضافه کرد:
انفجار ترقه و آتش بازی هر ساله علاوه بر سلب آسایش مردم برای خود افراد نیز حادثه ساز شده که برخی به کام مرگ و بعضی نیز شدیدا مجروح شده اند.

وی گفت:
همچنین به پلیس راهور اعلام شده تا رانندگانی که در چهارشنبه آخر سال دست به اقدامات هیجانی غیرمجاز بزنند خودروهای آنان توقیف و به پارکینگ برده شود که قطعا توقیف خودروهای آنان کوتاه مدت نخواهد بود.

این مقام قضایی به شیوع بیماری کرونا هم اشاره کرد و گفت:
امسال وضعیت با سال های گذشته متفاوت شده است زیرا تجمعات ممکن است باعث انتقال ویروس کرونا شود و به همین دلیل خانواده ها بایستی مراقب خود و فرزندانشان باشند.

محبی اظهار داشت:
امیدواریم با مراقبت و مواظبت خانواده ها امسال شاهد مرگ یا مصدومیت هیچ فردی نباشیم و با آرامش و آسایش خیال سال جاری را به پایان ببریم.

منبع : استهبان آنلاین