همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی «ره» رژه خودرویی و ادای احترام به شهدای گمنام در استهبان برگزار شد .

دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان به مناسبت گرامی داشت سالروز ورود حضرت امام خمینی به میهن اسلامی میزبان مسئولان وکارکنان ادارات،دانشگاهیان،نظامیان ،فرهنگیان  و دیگر اقشار مردم ولایت مدار شهرستان استهبان بود .

این مراسم که پس از  رژه ماشینی و موتوری مسئولان و کارکنان ادارات در سطح شهرستان برگزارشد با خیر مقدم و تبریک این روز تاریخی وبه یادماندنی حسین کریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در جوار قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه ادامه یافت .

سپس امام جمعه شهرستان با بیان خاطراتی از دوران پیروزی انقلاب برخی از ویژگی های برجسته و منحصر به فرد امام راحل همچون ساده زیستی ایشان را برشمرد .

حجه الاسلام مصطفی خاوری اظهار داشت :مهمترین هدف امام خدا محوری بودواین هدف بزرگ با دیگر اندیشه های والای امام همچون مردم محوری توام بود . خدمت به خلق و اهتمام ویژه به محرومان و مستضعفان ،توجه به استقلال کشور و مردم ،اعتدال و میانه روی در انجام امور و پیاده نمودن اسلام ناب محمدی از دیگر اندیشه ها و نگرش های قابل ذکر است .

وی با استناد به آیه قرآنی که اگر خدا را یاری کنید خدا شما رایاری خواهد کرد بر وحدت کلمه به عنوان یک اصل اساسی قرآن و اسلام که از نگرش های  مورد تاکید امام خمینی نیزبود اشاره و براجرایی نمودن آن سفارش  کرد .

امام جمعه شهرستان با قدردانی ازهادی ناصری سرپرست واحد استهبان دانشگاه آزاد اسلامی را پیشرو در اجرای برنامه های مذهبی ،ملی و فرهنگی و تاثیر گذار برجامعه معرفی نمود .پخش سرود ملی با ادای احترام و قرائت زیارت شهداء،اجرای گروه سرود مزرعه نور بسیج دانش آموزی و اهداءلوح تقدیربه تعدادی از ایثارگران و جهاد گران شهرستان از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه در آغاز دهه پر فروغ فجر انقلاب بود .