بازدید تیم بازرسی و گشت و کنترل ستاد مقابله با کروناشهرستان استهبان از بازار و اماکن پرتردد .

معاون فرماندار و جانشین ستادپیشگیری از کرونای شهرستان استهبان به همراه تیم بازرسی و گشت کنترل ستاد مقابله با کرونا از اصناف و بازاریان بازدید و تذکرات لازم ارائه دادند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری استهبان میرزاده معاون فرماندار و جانشین ستاد پیشگیری از کرونای استهبان در حاشیه این بازدید اظهار داشت : تنها راه کم شدن آمار شیوع کرونا، قطع زنجیره انتقال است و در این راستا تعطیلی اصنافی که از طریق ستاد مبارزه با کرونای استان ابلاغ شده ، همه اصناف و کسبه و بازاریان ملزم به اجرای آن هستند.

وی بیان کرد: نظارت بر اجرای این طرح نیز در اولویت کار دستگاه‌هایی از جمله فرمانداری، صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، بهداشت، نیروی انتظامی و شهرداری قرار گرفته و تیم‌های بازرسی به صورت مستمر فعالیت خود را به منظور کنترل پروتکل‌های بهداشتی بازار و دستگاه‌های اجرایی شهرستان آغاز کرده اند.

معاون سیاسی فرماندار استهبان ضمن هشدار به اصنافی که احتکار می کنند تصریح کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده احتکار با شماره ۱۲۴ سازمان صنعت ، معدن و همچنین تعزیرات حکومتی تماس بگیرند .

میرزاده افزود: متأسفانه برخی از اصناف که به نسبت سایر اصناف محل اجتماع بیشتری هستند تعطیل شده اند و همچنین برخی از اصناف که باز هستند باید پروتکل‌های اعلام شده از سوی بهداشت و درمان را اجرا کنند در غیر این صورت بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.