بیانیه شورای هیئات مذهبی،مجمع الذاکرین و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان استهبان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم

یُریدونَ اَن یُطفِؤا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَ یَأبَی اللهُ اِلّاِّ اَن یُتِمَّ نورَه وَ لَوکَرِهَ الکـّْفِرونَ * هُوَالَّذیِّ اَرسَلَ رَسولَه بِالهُدیّْ وَ دینِ الحَقِّ لِیُظهِرَه عَلَی الدّینِ کُلِّه؛ وَ لَوکَرِهَ المُشرِکونَ (سوره توبه ـ آیات ۳۲ و ۳۳)

اقدام موهن و شرم آور اخیر هفته نامه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به پیامبر رحمت حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم بار دیگر چهره واقعی دین ستیزان غرب را با اسلام و جامعه مسلمانان به نمایش گذاشت
: باردیگرشاهد توهین وقیحانه به پیامبر عظیم الشان اسلام هستیم و این اقدام نابخردانه خشم مسلمانان جهان را بر انگیخته است. این اسلام ستیزان با اقدامات ناجوانمردانه گاه با اهانت از راه کشیدن کاریکاتور اهانت آمیز علیه پیامبر رحمت (ص)، گاه با توهین به قرآن کریم و گاه با ساخت فیلم اهانت آمیز علیه پیامبر عجز وناتوانی خود را در مقابل دین کامل اسلام نشان دادند ودل ملت مسلمان را جریحه دار کردند که این امر ناپسند تنها نشانگر ناتوانی در عقل است.

این بی شرمان در حالی حرف از آزادی بیان می زنند که اسلام دین برابری و آزادی و برادری است که هیچ توهین و اهانتی در آن جای ندارد و سراسر عطوفت و مهربانی است که پیامبر اسلام خود پیام آور صلح و مهربانی و رحمت است.

ما خادمان ، مداحان و اعضای هیئات مذهبی، مساجد ،تکایا و حسینیه های شهرستان قرآنی استهبان قاطعانه از آرمان ها و اهداف پیامبر عظیم الشان اسلام دفاع کرده و مقابل اسلام هراسان می ایستیم و با امید به ظهور حضرت مهدی(عج) و در سایه عنایات ایشان ندای حق را به سراسر جهان خواهیم رساند‌. انشاءالله

شورای هیئات مذهبی، مجمع الذاکرین، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان استهبان