احمد رضا کمالی سروستانی فرماندار شهرستان استهبان طی پیامی به شرح زیر ، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه کارکنان نیروی انتظامی شهرستان استهبان تبریک گفت.

بسمه تعالی

هفته نیروی انتظامی یاد آور دلاوری ها ، ایثار و فداکاری های مجموعه پرسنل شجاع نیروی انتظامی در عرصه های مختلف و وعده گاه تجلی یکسال خدمت و تلاش صادقانه فرزندان ملت بزرگ ایران در سازمان خدوم ناجا است.
ناجا به عنوان حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم و هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهربانی، رأفت و رحمت در جامعه هستند که امنیت اعم از امنیت اجتماعی، امنیت اخلاقی و روانی از ارکان پیشرفت و سربلندی کشور می باشند لذا یکی از روش‌های استکبار برای مقابله با ملت‌های مستقل، ایجاد ناامنی اجتماعی همچنین ناامنی اخلاقی و روحی در جامعه است، که به طراحی پشت صحنه سیاستگذاران استکبار برای ترویج موادمخدر، ایجاد بی‌بندوباری اخلاقی و سست کردن پایه‌های اخلاقی است.

نقش آفرینی تعیین کننده و بی مهابای نیروی انتظامی در مبارزه بی امان و قانون مدار با ناامن کنندگان امنیت اجتماعی، اشرار و قاچاقچیان،مجرمان،خلافکاران و متجاوزان به حقوق آحاد جامعه را در استقرار امنیت پایدار قابل تقدیر دانست.

اینجانب ضمن تبریک روز و هفته نیروی انتظامی مراتب تشکر و قدردانی خود را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های فرماندهان و سربازان نیروی انتظامی خصوصا در شهرستان استهبان ابراز می‌نمایم و امیدوارم در سایه رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشید و توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

احمد رضا کمالی سروستانی
فرماندار شهرستان استهبان