تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش استهبان برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش استهبان با حضور حجت الاسلام خاوری امام جمعه ، فرماندار ، معاون آموزش و پرورش استان در محل فرمانداری برگزار شد .

به گزارش استهبان  فردا ؛ فرماندار استهبان پس ازذکر حدیثی در خصوص جایگاه علم مبنی برسلطان بودن علم واینکه علم باعث تحکیم وموفقیت در تصمیمات میگردد اظهار داشت: امیدوارم امروز برگ زرینی از آموزش و پرورش در استهبان باز شود.

کمالی سروستانی بیان کرد: امروزه ارزش علم ، پرورش تزکیه و تعلیم بر هیچ کس پوشیده نیست. ما به دنبال علم ، معرفت و اوج کمال و انسانیت هستیم که آموزش و پرورش در همین راستا حرکت می کند.

وی افزود: امروز آموزش و پرورش با دانش آموزانی ارتباط دارد که آینده کشور به آنها وابسته است.

نماینده عالی دولت تصریح کرد: تعدادقبولی های کنکور – استعداد های درخشان شهرستان و … نشان دهنده عملکردو برنامه ریزی مدیران است. که میبایست مدیر جدید از هم اکنون تلاش خودرا جهت نتایج برتر دوچندان نماید
ایشان در پایان از همدلی وپیگیریهای دکتر طهماسبی نماینده محترم وا قدامات موثری که در مسیر توسعه شهرستان در کنار خدمات دولت برداشته اند نیز تشکر نمود .

در این جلسه از زحمات اصغز غنی رئیس سابق ، آقایان روغنی ، امینی سرپرست آموزش و پرورش با لوح سپاس قدردانی وآقای موسی آور طی حکمی از طرف مدیر کل آموزش و پرورش به عنوان رئیس آموزش و پرورش منصوب شد .