دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس با فرماندار استهبان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری استهبان؛ کشاورز مدیر کل تامین اجتماعی ضمن بیان گزارشی از خدمات سازمان در دوران بیماری کرونا به بیمه شدگان تامین اجتماعی گفت:
سازمان تامین اجتماعی در دوره شش ماهه اول سال ۹۹ بالغ بر ۳۵میلیارد تومان به بیمه شدگان غرامت دستمزد ایام بیماری پرداخت نموده است و تعداد بازنشستگان شهرستان حدود ۲۴۰۰ نفر می باشند که ماهیانه بالغ بر شش میلیارد تومان حقوق به بازنشستگان عزیز پرداخت می گردد .

مدیر کل تامین اجتماعی با توجه به ماده ۳۹ قانون تامین اجتماعی اظهار داشت:
کلیه کارفرمایان مکلف هستند که تمامی کارگران شاغل در کارگاه ها را از روز اول بیمه و نسبت به پرداخت حق بیمه اقدام نمایند.

وی افزود:
یکی از درخواست های تامین اجتماعی پیگیری و حمایت فرماندار در خصوص ملزم نمودن مسئولین شرکت سیمان استهبان نسبت به پرداخت دیون معوقه شرکت و ارسال لیست و حق بیمه جاری کارگران شاغل در شرکت به این سازمان گردیده که به طبع آن سازمان بتواند خدمات مطلوبتر به بیمه شدگان شرکت ارائه نماید..

در این دیدار فرماندار شهرستان ضمن قدردانی از تلاش سازمان در دوران کرونا و ارائه خدمات به بیمه شدگان تشکر نموده و خواستار بازرسی های منظم کارگران شاغل در کارگاه های بسته بندی انجیر مشغول فعالیت هستند، تا کارگران که از قشر زحمت کشیده جامعه هستند بتوانند از خدمات سازمان بهره مند گردند.

فرماندار استهبان تصریح کرد: فرمانداری مصمم به پیگیری حقوق کارگران شرکت سیمان می باشد و از هرگونه کمک وحمایتی دریغ نمی نماید.

کمالی سروستانی فرماندار استهبان ضمن قدردانی از تلاش وهمکاری مجموعه تامین اجتماعی شهرستان خواستار تامین پزشک جهت درمانگاه تامین اجتماعی، کمک به بیمه نمودن کارگران فصلی که در باغات انجیر کارگاه ها و باغات انار و … مشغول بکار هستند، تقسیط بیمه معوقه کسبه و رفع مشکل بیمه ایثارگران شاغل در آبفا و … تعامل و همکاری بیشتر مجموعه بخش بیمه ای و درمان سازمان جهت ارائه خدمات مطلوبتر به بیمه شدگان و کارفرمایان سازمان شدند.