فرماندار شهرستان استهبان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت درشهرستان استهبان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است :

بسمه تعالی

هفته دولت بیانگر وحدت مردم و دولت اسلامی است که موجب سرافرازی و اقتدار ایران عزیز خواهد شد. در این راستا چه نیکوست که دولتمردان و خدمتگزاران مردم بزرگ ایران زمین، برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام در جهت ساختن ایرانی مقتدر هم پیمان شده و با تدبیر، زمینه های رشد و پیشرفت روز افزون کشور در حیطه های مختلف و نیز گسترده شدن روحیه امید و نشاط در دل همه مردم بویژه جوانان عزیز را فراهم آورند.

هفته دولت صرفا بیان عملکرد دولت مستقر نیست بلکه تشریح و تبیین دستاوردهای شگرف و عظیم نظام اسلامی در گستره خدمتگذاری بی‌منت به مردم است.

با توجه با تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه (( ما در هر مسئولیتی که هستیم باید با اخلاص، تلاش مناسب ، ابتکار عمل و حرکت انقلابی نیاز مردم و زمان خود را پاسخگو باشیم )) ، انتظار می رود همکاران ومجموعه پرتلاش مدیران وکارکنان ادارات درشهرستان استهبان همچون گذشته با تلاش وافر، عزمی راسخ و ارائه خدمات خالصانه ، از هیچ کوششی فروگذاری ننمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت شهیدان رجایی و باهنر، وتسلیت فرارسیدن ایام جانسوز محرم هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان استهبان تبریک عرض نموده و موفقیت دولت تدبیر و امید را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم و امیدوارم که باهمکاری مردم فرهیخته شهرستان وتلاش هرچه بیشترخدمتگزاران و در راستای پاسخگویی به مردم شریف ایران اسلامی، در جهت کارآمدی وخدمات بیشتر دولت و نظام گام های استواری برداریم.

احمد رضا کمالی سروستانی
فرماندار شهرستان استهبان