فرمانده انتظامی استان فارس از کشف بیش از ۱۱۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر سنتی، توسط ماموران انتظامی شهرستان “استهبان” خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان “استهبان” با انجام کارهای فنی و اطلاعاتی، یک شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و موضوع دستگیری اعضای این شبکه را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، حبیبی ادامه داد: مأموران با کنترل‌های محسوس و نامحسوس خودروهای عبوری در محور “ایج-شیراز” یک دستگاه وانت مزدای دوکابین حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و به راننده دستور ایست می‌دهند.

وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ماموران پلیس، برای فرار از مهلکه اقدام کرد، گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودروی مورد نظر توقیف و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

کشف مواد مخدر در استهبان

حبیبی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ، ۱۱۰۹ کیلوگرم موادمخدر سنتی کشف شد، گفت: این مواد شامل ۶۶۷ کیلو حشیش و ۴۴۲ کیلو تریاک بوده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده است، تاکید کرد که برخورد با سوداگران مرگ، از اولویت‌های مهم پلیس به شمار می‌رود.