دیدار فرماندار استهبان مدیر مسئول نشریه استهبانی دیگر به مناسبت روز خبرنگار

به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، احمد رضا کمالی سروستانی فرماندار شهرستان استهبان  به همراه روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی « امید کیامرث » ، ورزش و جوانان « وجمشید اسماعیلی »  صنعت معدن و تجارت « سهراب قدم زن » با مجید فرهمندی مدیر مسئول  دوهفته نامه استهبانی دیگر دیدار و ضمن تبریک هفدهم مرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدای خبرنگار، از تلاش‌های اصحاب رسانه در انعکاس اخبار تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان استهبان؛ فرماندار استهبان در این بازدید گفت: دستیابی به توسعه مستلزم وحدت نظر همه مسئولان است و برای پاسخ به مطالبات مردم همگی باید در یک سمت و سو حرکت کنیم.

وی ادامه داد: همگرایی ،اعتمادافزایی و امیدآفرینی در شهرستان استهبان همواره مورد تاکید بوده است زیرا تحقق این سه اصل می تواند زمینه‌ساز رفع بسیاری از کاستی‌ها باشد.

فرماندار استهبان در پایان سخنان خود افزود: خبرنگاران به عنوان حلقه ارتباط میان مردم و مسئولان، با پردازش و انعکاس هنرمندانه اخبار در آرامش فکری مردم و جامعه تاثیرگذار هستند.

در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از زحمات  مدیر مسئول و اعضای نشریه استهبانی دیگر از خبرنگاران به عنوان سنبل تعهد، وظیفه شناسی و آگاهی بخشی به جامعه یاد کرد و ابراز داشت خبرنگاران با پذیرش انتقادهای سازنده بهتر می توانند به رسالت خود که همان آگاهی بخشی به جامعه است عمل نمایند وی ادامه داد به هر میزان رسانه ها قوی تر عمل نمایند جریان اطلاعات مسیر درست خود را طی می کند و آرامش و امنیت را به ارمغان می آورد.

کیامرث افزود هر چه قدر روزنامه ها بر اساس واقعیت خبرهای دقیق تر و شفاف تری به جامعه ارائه دهند قطعا اعتماد مردم و مسئولین را جلب و همین امر زمینه رشد و شکوفایی جامعه را پدیدار می سازد.

 

 

استهبانی دیگر