•  وحید زاهد منش به سمت ریاست اداره تعزیرات حکومتی شهرستان استهبان منصوب گردید.

  •  فعالیت اداره تعزیرات حکومتی شهرستان استهبان که قبلا به صورت پاره وقت بود منبعد تمام وقت می باشد .

مراسم تودیع و معارفه رئیس تعزیرات شهرستان استهبان با حضور فرماندار ، بخشداران و برخی مسؤولین در محل فرمانداری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ؛ فرماندار استهبان ضمن قدردانی از زحمات بهروزی رئیس سابق تعزیرات در طول زمان تصدی بیان داشت: پیگیری مطالبات مردم در راستای حقوق شهروندی و کنترل بازار از سازمان تعزیرات حکومتی بر می آید و فعالیت این سازمان باید رضایت مردم را جلب کند.

وی افزود: اگر به درستی به کنترل بازار پرداخته شود، اعتماد به حاکمیت و امید در جامعه بیشتر می شود و این سازمان باید با افراد سودجو در شرایط بد اقتصادی مقابله کند.
نماینده عالی دولت اظهار داشت: نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی باید با جدیت بیشتری انجام شود تا مردم با آرامش و آسایش بتوانند کالاها و محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مصوب، تهیه کنند .

تعزیرات حکومتی استهبان

کمالی سروستانی تصریح کرد: توقعاتی که مردم امروز از سازمان تعزیرات حکومتی دارند، ثبات قیمت‌ها در بازار،برخورد با تخلفات اقتصادی، مبارزه با گرانفروشی و احتکار است که اگر این وظایف به درستی انجام شود مردم با درک صحیح از شرایط اقتصادی کشور تحمل سختی ها را خواهند داشت آن چنان که تا به امروز همراهی و همدلی خود را اثبات نموده اند.

در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از تلاشهای ساسان بهروزی ، طی حکمی از سوی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ، وحید زاهد منش به سمت ریاست جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان استهبان منصوب گردید.

?لازم به ذکر است فعالیت این اداره که قبلا به صورت پاره وقت بود منبعد تمام وقت می باشد .