فرماندار استهبان در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر :
اگر باور دینی و مذهبی در خانواده ای حاکمیت داشته باشد می تواند خطر وضرر مواد مخدر را کم کند.

جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان استهبان با حضور فرماندار و کلیه اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ؛ کمالی سروستانی فرماندار شهرستان استهبان با بیان اینکه معضل اعتیاد یکی از مهمترین و جدی ترین آسیب های اجتماعی است که جوانان و خانواده ها را تهدید می کند اظهارداشت: وظیفه همه ماست که در زمینه کاهش این بلای خانمان سوز در سطح شهرستان تلاش کنیم.

وی با اشاره به تغییر مصرف مواد مخدر از مواد سنتی به صنعتی گفت باید تدابیر و اقدامات جدی در زمینه فروش مواد مخدر توسط خرده‌فروشان در شهرستان استهبان انجام شود.

کمالی سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش اقدامات فرهنگی و آگاه سازی خانواده ها و جوانان نسبت به آثار زیان بار مصرف مواد مخدر گفت متاسفانه در سالهای اخیر شاهد شیوع مصرف مواد مخدر صنعتی در بین برخی از جوانان هستیم و خانواده ها باید بیش از پیش مراقب جوانان خود باشند و با اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و همکاری مردم با پلیس، فضا برای فعالیت قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر بیش از پیش ناامن کنیم .

شورای مواد مخدر استهبان

نماینده عالی دولت افزود: در کنار مواد مخدر مشروبات الکی و همه اینها باعث شده دغدغه هایی در خانواده ها ایجاد شود که هر لحظه جوانان و عزیزانمان که آینده سازان این مملکت می توانند باشند در معرض خطر هستند هر چند که معتقدیم اگر باور دینی و مذهبی در خانواده ای حاکمیت داشته باشد می تواند مسائل دینی برای خانواده ایجاد کند و این خطر و ضرر را کم کند.