درپاسخ به گزارش استهبان فردا درمورد کف پوش سالن حجاب،ضمن تقدیراز سردبیرمحترم این پایگاه خبری بابت توجه به مشکلات ورزش و ورزشکاران:

به عرض مردم فهیم استهبان می رسانم که زمانی که بنده به عنوان خدمتگزار دراین حوزه مشغول شدم، متاسفانه این مجموعه باتوجه به چندماهی که از افتتاح آن نگذشته بود دارای نواقصی بود که بنده طی دعوتی که ازناظر فنی نمودم درحضورهمکارم اقای پوررمضان که مسئول سالن می باشدبه ایشان گفتم وایشان مشکلات را  جهت گزارش آن رابه اداره کل ورزش و جوانان فارس یادداشت نمود .

مشکلاتی از قبیل جدا شدن کف پوش از سطح زمین، چکه نمودن آب هنگام بارندگی از سقف ، و مشکلاتی دیگر، ضمن اینکه این پروژه متعلق به ادوارگذشته می باشد که ضمن تقدیر و تشکر از آقای خیرده بابت پیگیری مشکلات سازه ای آن، از پیمانکار این پروژه شکایت نموده که هم اکنون پرونده در مراجع قضایی درجریان می باشد.

اما متاسفانه این پروژه براساس نظارت ضعیف دارای نواقصی می باشد،و چون در آن زمان ضمانت پیمانکار که کف پوش را نصب نموده بود به اتمام نرسیده بود ، بنده نزد مدیرکل شاکی ایشان شدم و قول دادن مشکل کف پوش را رفع نمایند، و یکی از دلایلی هم که به تاخیر افتاده بابت تغییراتی است که در بازار اتفاق افتاده ومبلغی بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان هزینه دارد .

باتوجه به صحبتی که دوست عزیزمان نموده درمورد درآمد سالن،اگر درآمد سالن ماهیانه ۲ میلیون تومان باشد ۵ سال طول می کشد تا این مبلغ آماده شود. جهت همچین تعمیری. درصورتی که هزینه های برق، آب، نظافت، و روشنایی و غیره… از آن باید کسر نماییم.

ضمنا این پروژه باتوجه به صحبتهای معاونت فنی اداره کل به خاطر اینکه زود افتتاح گردد،کف سالن که بتن شده بود هنوز خشک نشده ،که باحرارت کپسول گاز کف آن راخشک می کنند که با مخالفت این معاونت مواجه میشود ولی بااصرار دوستان کف پوش نصب می گردد. ضمن اینکه آقای خیرده هم بانصب کف پوش مخالفت می نماید،که عاقبت آن می شود این .

در مورد برگزاری مسابقات فوتسال،هیات فوتسال برگزارکننده این رویدادهاست که قرارشده بار ایزنی هایی که با مسئولان دانشگاه آزاد شده که جای تشکر از تعامل خوبی که با اداره ورزش و جوانان دارند  برگزارگردد.

ضمن اینکه مشکلات سالن بافرماندار عزیزدر دفترمدیرکل مطرح شدو مدیرکل قول مساعد دادند که باپیمانکارحل نماید.

امیداست همه مادررفع مشکلات عمرانی شهرستان در حوزه جوانان مساعدت لازم به عمل آوریم .

با سپاس از حوصله شما، درپایان از اصحاب رسانه دعوت می نمایم جهت پاسخگویی و شفاف سازی مسائل حوزه ورزش شهرستان،

جمشیداسماعیلی
رییس اداره ورزش و جوانان استهبان
۲۲/ آذر / ۱۳۹۷