• با این هیات حاکمه کاری از پیش نمی رود .
  • چندتا مدیر و نماینده از چین وارد کنید تا اینها دست از سر ملت بردارند.
  • نمایندهای مجلس عرضه مدیریت ندارد.
  • اینها تا کی می خواهند این وضعیت را ادامه بدهند؟

حجه الاسلام والمسلمین مصطفی خاوری امام جمعه شهراستهبان در نمازجمعه تاریخ جمعه ۲ آذر ۹۷ با انتقاد شدید از عملکرد مسئولین طراز اول کشور با طعنه ای به سخنان اخیر حناچی شهردار تهران گفت : با این شرایطی که شما برای کشور ایجاد کرده اید باید هم مدیر از خارج واردکرد.

خاوری همچنین با انتقاد شدید از عملکرد نمایندگان مجلس به آقای لاریجانی رییس مجلس پیشنهاد کرد که  نماینده های مجلس را هم از خارج وارد کنید!

امام جمعه استهبان با بیان اینکه این نماینده ها نه اینکه نخواهند کاری انجام دهند ولی عرضه و توان ندارند ، داستان استیضاح های اخیر مجلس و در ادامه آن رای دادن به وزیر کار و رفاه اجتماعی را مطرح و گفت این چه وضع استیضاح کردن و چه وضع رای دادن است ؟

رییس شورای فرهنگ عمومی استهبان وضعیت نابسامان امروز کشور را حاصل نتیجه عملکرد نمایندگانی دانست که دغدغه شان سلفی گرفتن با فلان زن در مجلس است، و خواستار وارد کردن نماینده از چین شد و گفت : ” چند تا مدیر چینی وارد کنید ، چند تا نماینده از چین وارد کنید تا اینا برن پی کارشون و دست از سر این ملت بردارن ”

شیخ مصطفی خاوری با اشاره به تغییرات جدید در دولت ادامه داد:  این تغییرات در دولت چه تاثیری داشته است و وضعیت چه فرقی کرده است .