تجلیل از روسای انجمن های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان

در آستانه میلاد پرخیر و برکت کوثر آل محمد حضرت فاطمه زهرا « س» ، امید کیامرث سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان ، از فعالیت ها و تلاش های مسئولین انجمن های فرهنگی هنری این اداره تقدیر کرد.

در این برنامه که در تاریخ چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ برگزار شد کیامرث ضمن تقدیر از مسئولین انجمن ها بابت زحمات و تلاش هایشان در طول سال ۱۳۹۶ ، حرکت در مسیر فرهنگی را نشانه فرهیختگی و اقدامی ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد ، جهت اصلاح هر جامعه ابتدا می بایست زیرساخت های فرهنگی آن جامعه را اصلاح کرد .

کیامرث خاطر نشان کرد ، طبق فرموده مقام معظم رهبری دشمن « شبیخون فرهنگی » را در دستور کار خود قرار داده است ، و بر همین اساس ، مسئولیت نهادهای فرهنگی در کشور دوچندان است و باید با تمام قوا و با استفاده از تمام پتانسیل های موجود در جبهه فرهنگی به دفاع از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خود بپردازیم .

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان استهبان ، فعالیت انجمن های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان در سال ۱۳۹۶ را خوب و در خور تقدیر ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد در سال ۱۳۹۷ بابد با نیازسنجی جامعه نسبت به تدوین و برنامه ریزی برای فعالیتهای فرهنگی و هنری برنامه ریزی کنیم .

در ادامه مسئولین انجمن ها به ارائه دیدگاه های خویش و بحث و تبادل نظر پرداختند .

در پایان کیامرث با اهدای لوح تقدیر و هدیه ، از یک سال فعالیت روسای انجمن های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان قدردانی کرد.