دومین جلسه هم اندیشی اساتید معارف دانشکده پیراپزشکی استهبان با حضور مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر شعله ریاست دانشکده و دکتر فدایی رییس شبکه بهداشت و درمان استهبان برگزار شد.
در این جلسه حجه الاسلام دکتر غلامی مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تفاوت بین تبلیغ و ابلاغ را تبیین نموده و از اساتید معارف خواست تا در راه تبلیغ بکوشند.
ایشان ابلاغ را اعلان و تبلیغ را تغییر رفتار معنا نمود.
در ادامه آقایان گنجی و معزی و خانمها امیری و جعفرپور از اساتید دروس معارف اسلامی مطالبی را در بهبود کیفیت آموزش دروس معارف بیان نمودند.
حجه الاسلام خاوری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استهبان از میهمانان ویژه جلسه بوده و مقرر شد از این پس جلسات گروه معارف دانشکده پیراپزشکی استهبان با حضور ایشان برگزار گردد.
کشفی ، معاون آموزشی دانشکده، هدف از تشکیل این جلسات را استفاده از همه پتانسیلهای موجود گروه معارف در راه نهادینه شدن اخلاق و معرفت در بین دانشجویان عنوان کرد.
فتوح، معاون فرهنگی دانشجویی دانشکده نیز مشکلات موجود را بیان و خواستار رسیدگی و همگرایی در راه اعتلای وضعیت فرهنگی دانشجویان گردید.
یزدان مهر معاون پشتیبانی دانشکده، موضوع اقتصاد مقاومتی در امور فرهنگی را مطرح و برکت و تعالی امور فرهنگی را به لحاظ ابعاد اقتصاد مقاومتی مربوط دانست.
دکتر شعله، رییس دانشکده، خداداد استاد گروه معارف و حجه الاسلام سید محسن رضوی، امام جماعت دانشکده پیراپزشکی از دیگر کسانی بودند که نقطه نظرات خود را بیان نمودند.
سید ابوالفتح معزی در پایان پیشنهاد داد در جلسه بعد، سر فصلها بازنگری و اولویت بندی شده و نمایندگان دانشجویان هم حضور داشته باشند تا نظرات آنان نیز مسموع گردد.
در پایان موارد اداری و قوانین مربوط به گروه معارف ارایه و بررسی و برای اجرا، ابلاغ گردید.