با سلام و احترام و تبریک دهه مبارک فجر ، لازم میدانم از حضور همشهریان عزیز ، نجیب و سخت کوش استهبان ، امام جمعه معزز و دلسوز ، فرماندار پر تلاش و روسای محترم ادرات ، نهادها و سازمانها و فرمانده محترم نیروی انتظامی ، فرمانده محترم بسیج سپاه ناحیه استهبان و کلیه عزیزان ارزشمندی که در مراسم رونمایی ، افتتاح و بهره‌برداری از پروژه های شهرداری و شورای شهر استهبان موجب دلگرمی دست اندرکاران شدند ، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم . در همین مجال از زحمات پرسنل دلسوز و زحمت کش شهرداری ، بخصوص سرپرست محترم شهرداری ، جناب مهندس میرشکاران ، معاونان و مسئولان پر تلاش واحدهای مختلف شهرداری و دوستان و همکاران بزرگوارم در شورای اسلامی شهر استهبان تقدیر و تشکر نمایم .

همچنین تقدیر و تشکر می کنم از اصحاب محترم رسانه و عکاس ارزشمند و بی ریای شهرمان جناب آقای حسن علیمحمدی ، که انصافا در تمام مجالس و رویدادهای شهر کار ارزشمند خبرنگاران ، فیلمبرداران و عکاسان ویژه ، منحصر به فرد و قابل تقدیر است .

شورای شهر استهبان ، از نظرات ، پیشنهادات و ایده های ارزشمند همشهریان خوش فکر ، خلاق و اصیل و با فرهنگ استهبان ، استقبال میکند و از عزیزان علاقه مند ، جهت عضویت در کمیته های تخصصی فرهنگی و اجتماعی — معماری و شهرسازی و مبلمان شهری — اقتصادی ، کارآفرینی و اشتغالزایی ( با توجه به ظرفیت و پتانسیل بسیار بالای طبیعی آب هوایی و گردشگری ، و بزرگترین شهرستان تولید کننده انحیر جهان و بزرگترین تولید کننده زعفران جنوب کشور ) و بهره‌گیری از خرد جمعی جهت حذف یا کاهش معضلات و مشکلات اجتماعی ، مهاجرت ، بیکاری ، زیست محیطی و . . . . دعوت به عمل می آورد .

شاد ، تندرست و سربلند باشید . سعید پرچمی رئیس شورای اسلامی شهر استهبان