اصغر مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از عدم اطلاع رسانی مناسب مسابقات دو و میدانی بانوان قهرمانی آسیای داخل سالن در تهران، گفت: عدم اطلاع رسانی در این رقابت‌ها یکی از ضعف‌های مشهودی به شمار می‌آید که خروجی و مسابقات را نیز زیر سئوال می‌برد.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اطلاع رسانی مناسب و انتشار تصاویر مسابقات بانوان با رعایت شئونات اسلامی می‌توانست الگویی مناسب به سایر کشورها ارائه کند، افزود: نبود اطلاع رسانی درست و مناسب زحمات کشیده شده برای گرفتن میزبانی و همچنین هزینه‌‌های اعمالی ناشی از برگزاری مسابقات را بی اثر و زیر سئوال می‌‎برد.

وی با یادآوری اینکه بانوان کشورمان نیمی از جمعیت کشورمان را تشکیل می‌دهند و این جمعیت بالا نیاز به نشاط و تحرک و ورزش حرفه‌‎ای دارند، ادامه داد: اینکه زحمات فراوانی توسط بانوان کشورمان کشیده شود و موفق به کسب مدال طلا در این رقابت‌های مهم شود ولی به دلیل اطلاع رسانی ضعیف، اسمی از او در رسانه‌های کشور مطرح نشود و یا عکسی از او منتشر نشود، ضعف و کج سلیقگی مسئولان برگزاری مسابقات را نشان می‌دهد.

مسعودی با اشاره به افتخار آفرینی‌های بانوان ایرانی در میادین بین المللی، تأکید کرد: برگزاری چنین مسابقاتی در سطح آسیا و جهان با رعایت شئونات اسلامی هیچ منعی ندارد و حتی ما می‌توانیم با لحاظ شئونات کشور، الگویی مناسب در برگزاری مسابقات اسلامی برای بانوان ارائه کنیم.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: پیش از این نیز تجربه مناسبی در پوشش رسانه‌ای افتخارآفرینی بانوان کشورمان در میادین بین المللی داشتیم که انتظار می‌رفت این رقابت‌ها نیز با رعایت همان شئونات پوشش داده شود.

عکس تزیینی است