فراخوان نخستین جشنواره ی نمایشنامه خوانی “چنار” خانه هنرمندان استهبان

کمیته ی تئاتر خانه ی هنرمندان استهبان با همکاری انجمن نمایش شهرستان استهبان ، نخستین جشنواره ی نمایشنامه خوانی “چنار” را برگزار می نماید.

از کلیه ی هنرمندان ، دانشجویان و علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره دعوت به عمل می آید تا با توجه به ضوابط و مقررات ، آثار خود را جهت ارزیابی به دبیرخانه جشنواره و یا نشانی الکترونیکی ارسال نمایند.

شرایط و ضوابط کلی :
۱ – جشنواره شامل نمایشنامه های تالیفی و یا ترجمه های متون نمایشی ای خواهد بود که تاکنون در استهبان به اجرا در نیامده باشند و یا در هیچ جشنواره ای به صحنه نرفته یا نمایشنامه خوانی نشده باشند.

۲ – به منظور حمایت از نویسندگان بومی ، نمایشنامه هایی که توسط نویسندگان بومی به رشته تحریر در آمده باشند از اولویت بیشتری برخوردار خواهند بود.

۳ – هر شخص می تواند به عنوان کارگردان تنها یک متن جهت ارزیابی ارسال نماید (حضور در سایر نمایشنامه ها به عنوان خوانشگر یا عوامل بلامانع است)

کلیه علاقه مندان لازم است فرم شرکت در جشنواره را از کانال تلگرامی @chenarfestival دریافت نموده و پس از تکمیل آن به همراه یک نسخه pdf نمایشنامه ی مورد نظر به پست الکترونیکی chenarfestival@gmail.com ارسال و یا یک نسخه نمایشنامه موردنظر را نیز به صورت حضوری به دبیرخانه ی این جشنواره تحویل دهند .

• هیئت بازخوان در پذیرش و یا رد آثار ارسالی مختار است.
• مهلت ارسال آثار تا ۵بهمن ماه ۱۳۹۶ و زمان اعلام نتایج متون انتخاب شده ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۶ می باشد.
زمان برگزاری جشنواره متعاقبا اعلام می گردد.
• ضروری است متقاضیان به مختصات نمایشنامه خوانی پایبند بوده و از اجرا و یا به کار بردن عناصری که اثر را از قالب نمایشنامه خوانی خارج می کند پرهیز نمایند.

نشانی دبیرخانه : استهبان ، خیابان کارگر ، نبش کارگر ۸ ، آموزشگاه موسیقی آوای باران
پست الکترونیکی: chenarfestival@gmail.com
کانال تلگرامی : chenarfestival@
تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر : ۰۹۱۷۹۳۳۱۳۹۰

” دبیرخانه ی دائمی نخستین جشنواره ی نمایشنامه خوانی “چنار” خانه هنرمندان استهبان”

? @chenarfestival

|کانال نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی چنار|