به گزارش روابط عمومی فرمانداری استهبان ؛ دکتر ناظمی، مدیرکل دامپزشکی استان فارس، همراه ایمان شهسوار رئیس دامپزشکی استهبان با فرهاد جهانخواه فرماندار استهبان در محل فرمانداری استهبان دیدار و گفتگو کرد.

این نشست با هدف بررسی راهکارهای تقویت همکاری‌های دوجانبه و هم‌افزایی در جهت پیشبرد اهداف حوزه سلامت و امنیت غذایی در شهرستان برگزار شد.

در این دیدار، مدیرکل دامپزشکی فارس ضمن تشریح اهم وظایف و فعالیت‌های سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل استان در زمینه‌های بهداشت و قرنطینه دام، کنترل بیماری‌های مشترک بین انسان و دام، نظارت بر فرآورده‌های خام دامی و تضمین سلامت و امنیت غذایی، بر نقش حیاتی همکاری و تعامل سازنده با فرمانداری‌ها به عنوان پیشران توسعه در سطح شهرستان تأکید کرد.

فرماندار شهرستان استهبان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه دامپزشکی استان و شهرستان، بر اهمیت مقوله سلامت و امنیت غذایی به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی دولت و مسئولان تأکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان در بخش دامپروری، بر آمادگی کامل فرمانداری برای همکاری با اداره دامپزشکی در جهت رفع موانع و مشکلات و تسریع در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مرتبط با این حوزه خبر داد.