دوهفته نامه ” استهبانی دیگر ” در ستون ( پنچره ) پنجمین شماره خود آورده است :
((مسکن مهر ))
چندسالی ست که از ساخت و ساز آپارتمان های مسکن مهر می گذرد. در این چند سال هیات مدیره ی قسمت کارگری با صداقت تمام و تلاشهای بی وقفه و بیدریغ شان توانسته اند آپارتمان های این قسمت را به سرانجام خوبی برسانند و مشکل سند تمامی ۱۴۶ واحد مذکور نیز حل شده است . ولی متاسفانه آپارتمانهای قسمت کارمندی با اینکه ۴۶ واحد بیشتر نیست، به خاطر اختلاف بین پیمانکار و مدیر عامل – که کارمند سابق منابع طبیعی استهبان هم می باشد -، صدور اسناد مالکیت بلاتکلیف مانده و صاحبان این آپارتمانها پا در هوا هستند و نمیدانند باید به کجا و چه کسی مراجعه کنند. و با توجه به طلب ۳۰۰ میلیونی پیمان کار از مدیر عامل و شکایت وی به دادگاه، ممکن است کار به توقیف آپارتمانهای مذکور نیز بکشد..
واقعا چه کسانی مسوول رسیدگی به این امور هستند و چرا مسئولین محترم شهر در این باره کاری انجام نمی دهند!؟
پنجره: محمد ثالثی