بهره برداری مجدد از زمین چمن شهرداری استهبان
این مهم که با همت و حمایت مهندس جوکار شهردار و آقای حسن گریزان مسئول فرهنگی و ورزشی شهرداری، به نتیجه رسید می تواند با توجه به تعطیلی استادیوم بخاطر احیای چمن استادیوم ورزشی استهبان، بهعنوان جایگزینی مناسب برای آن مجموعه عمل کرده و بخشی از نیاز ورزشی نوجوانان و جوانان شهرستان را تأمین کند.
به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا، زمین چمن شهرداری استهبان واقع در جنب اداره زندان که سالها بلااستفاده مانده بود، با عنایت و همکاری مجموعه شهرداری و همراهی دلسوزان ورزش در شهر، مجدداً احیا و به چرخه استفاده ورزشی بازگشته است.
این مهم که با همت و حمایت مهندس جوکار شهردار و آقای حسن گریزان مسئول فرهنگی و ورزشی شهرداری، به نتیجه رسید می تواند با توجه به تعطیلی استادیوم بخاطر احیای چمن استادیوم ورزشی استهبان، بهعنوان جایگزینی مناسب برای آن مجموعه عمل کرده و بخشی از نیاز ورزشی نوجوانان و جوانان شهرستان را تأمین کند.
در شرایط حساس کنونی و با توجه به فضای ذهنی و روانی ناشی از وضعیت جنگ و تنشهای پیرامونی، فراهم شدن بستری سالم برای فعالیت بدنی، تخلیه هیجانات و دور نگهداشتن نوجوانان از آسیبهای اجتماعی، اقدامی بسیار ارزشمند و تأثیرگذار به شمار میآید.
شایان ذکر است با مساعدت و همراهی هیأت فوتبال استهبان، دستگاه چمنزن در اختیار مجموعه مربوطه قرار گرفت و چمن این زمین پس از سالها بهصورت استاندارد کوتاه شد و در حال حاضر کلاسهای فوتبال بر روی این زمین در حال برگزاری است.
آکادمی فوتبال زاگرس یه عنوان متولی فعلی زمین چمن شهرداری امیدوار است که رفع مشکلات باقیمانده زمین، از جمله هموار کردن بخشهایی که بر اثر بارندگیهای اخیر دچار آسیب شدهاند، در دستور کار مسئولین محترم قرار گیرد. همچنین امید است کوتاهکردن منظم چمن، خطکشی زمین و نصب دروازهها بهصورت مستمر انجام پذیرد تا این مجموعه به فضایی پایدار و استاندارد برای فعالیتهای ورزشی جوانان تبدیل شود.
