فرهنگ و هنر
کد خبر : 5143
یکشنبه - ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
به همت خانه هنرمندان استهبان

دوره نمایشنامه نویسی در استهبان برگزار می شود

مجید فرهمندی رییس خانه هنرمندان شهرستان استهبان هدف از برگزاری این دوره را باز کردن دریچه ای نو با نگاه علمی ، آکادمیک و اصولی در زمینه نگارش نمایشنامه بیان کرد و ادامه داد : با توجه به پتانسیل های زیادی که در شهرستان استهبان وجود دارد ، برگزاری چنین دوره هایی می تواند در شناسایی و هدایت علاقمندان و درنهایت اعتلای هنر نمایش و تئاتر در شهرستان کمک کند. 

دوره نمایشنامه نویسی در استهبان برگزار می شود

به همت خانه هنرمندان شهرستان استهبان یک دوره دو روزه نمایشنامه نویسی در شهرستان استهبان برگزار می شود.

در این دوره که با همکاری آکادمی سینما و تئاتر خورشید فارس و زیرنظر علی ثابت ( نویسنده، کارگردان ، بازیگر مدرس و پژوهش گر نمایش ) برگزار می گردد ، علاقمندان با شیوه نمایشنامه نویسی و اصول نویسندگی آشنا خواهند شد.

مجید فرهمندی رییس خانه هنرمندان شهرستان استهبان هدف از برگزاری این دوره را باز کردن دریچه ای نو با نگاه علمی ، آکادمیک و اصولی در زمینه نگارش نمایشنامه بیان کرد و ادامه داد: با توجه به پتانسیل های زیادی که در شهرستان استهبان وجود دارد ، برگزاری چنین دوره هایی می تواند در شناسایی و هدایت علاقمندان و درنهایت اعتلای هنر نمایش و تئاتر در شهرستان کمک کند.

فرهمندی در پایان از همراهی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شورای اسلامی شهر ، شهرداری و دبیرستان غیردولتی دارالفنون استهبان برای برگزاری این دوره تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است دوره نمایشنامه نویسی در تاریخ ۲ و ۳ آذر ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات شهرداری استهبان برگزار خواهد شد.

@