اجتماعی » اخبار ویژه » استهبانی دیگر » دسته‌بندی نشده » سیاسی
کد خبر : 5088
یکشنبه - ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷

نواخته شدن زنگ مهر در شهرستان استهبان

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان استهبان، مراسم باشکوه آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، صبح روز شنبه مورخ دوم مهرماه با حضور مسئولان ارشد شهرستانی و دانش آموزان مدارس دخترانه شاهد نرجس و خاتم الانبیاء در محوطه مدرسه شاهد نرجس برگزار شد. در آیین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی و […]

نواخته شدن زنگ مهر در شهرستان استهبان

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان استهبان، مراسم باشکوه آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، صبح روز شنبه مورخ دوم مهرماه با حضور مسئولان ارشد شهرستانی و دانش آموزان مدارس دخترانه شاهد نرجس و خاتم الانبیاء در محوطه مدرسه شاهد نرجس برگزار شد.

در آیین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس، حجت مفتاح ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید و شروع هفته دفاع مقدس عنوان کرد؛ دو سال بیماری کرونا مدارس را هم از لحاظ آموزشی و هم از لحاظ پرورشی متضرر کرد؛ بیشتر تلاش همکاران فرهنگی بنده در این دوسال پیرامون مسائل آموزشی شکل گرفت و کمتر توانستیم در زمینه پرورشی کار کنیم.

حجت مفتاح در آغاز فصل علم آموزی جدید، لطف خداوند، همت مسئولین، همیاری والدین و همکاری همکارانش را عامل بازگشایی حضوری مدارس در سال تحصیلی پیش رو دانست و خاطر نشان کرد؛ ما در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به دنبال رسیدن به یک مدرسه صالح هستیم؛ فلذا برای رسیدن به این مهم لازم است که یک پویش و یک نشاط در مسئولین آموزش و پرورش و هم در دانش آموزان شکل گیرد.

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به تلاش های مجدانه معلمان در زمینه تولید محتوا و ارائه در کلاس های درس مجازی در زمان همه گیری بیماری کرونا، از زحمات این عزیزان تشکر کرد. همچنین از معلمان خواست تا با تلاش مضاعف خود در ادامه مسیر، شرایطی که به تازگی برای دانش آموزان به شرایط حضوری تبدیل شده است با سعه صدر خود مرتفع سازند.

مدیر آموزش و پرورش استهبان، همه گیری و اجرایی شدن سند تحول بنادین آموزش و پرورش در مدارس شهرستان را از برنامه های اصلی سال تحصیلی پیش رو عنوان کرد.

حجت مفتاح در پایان با توجه به همزمانی بازگشایی مدارس با شروع هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره همه رشادت ها و ایثارگری های شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

حجت الاسلام والمسلمین خاوری، امام جمعه استهبان، در این مراسم ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، سالی بابرکت را برای فرزندان خود در مدارس شهرستان آرزو کرد. همچنین ابراز امیدواری کرد که با یاری و لطف پروردگار و همت مسئولان محترم آموزش و پرورش استهبان شاهد ارتقاء و رشد علمی و اخلاقی در بین دانش آموزان شهرستان باشیم.

سرهنگ عباداله امیری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با عرض تبریک و تهنیت به مناسب فرارسیدن سال تجدید تحصیلی و شروع هفته دفاع مقدس، رهنمودهایی را در خصوص تلاش مضاعف دانش آموزان در زمینه علم آموزی و همچنین نکاتی را در زمینه تبیین ویژگی های شهدا و سیره زندگی آنها بیان نمودند.