به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا عنایت اله طهماسبی بخشدار مرکزی استهبان با حضور دردفتر نشریه استهبانی دیگر ، روز خبرنگار را به مجید فرهمندی مدیرمسئول این نشریه تبریک گفت.

طهماسبی با بیان اینکه خبرنگاران شجاع و متعهد ، حریت و وجدان خویش را در ازای طمع دنیا و عافیت طلبی نفرخته و همواره زبان گویای مردمند، ادامه داد: امروز اهمیت خبر و خبرنگاری در جامعه بر کسی پوشیده نیست و بر خبرنگاران است که رسالت سنگینی که بر دوش دارند را به بهترین وجه ممکن انجام داده و زبان گویا و چشم بینای مردم باشند.

بخشدار مرکزی استهبان با اشاره به تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی در سال ۱۴۰۱ خاطر نشان کرد قیام و انقلاب حضرت امام حسین ( ع ) دارای دو وجه است : خون و پیام ، که خون شهادت آن آزادمرد قرون و اعصار است و پیام هم آگاهی بخشی ها و تنویر افکار عمومی است که به بهترین حالت ممکن توسط بزرگ بانوی کربلا حضرت زینب کبری (س) بیان گردیده است .

مجید فرهمندی مدیرمسئول نشریه استهبانی دیگر و سردبیر پایگاه خبری استهبان فردا نیز ضمن تقدیر و تشکر از طهماسبی اظهار امیدواری کرد که فعالیت رسانه های فوق بتواند در راستای مطالبات مردم باشد و این مطالبه گری ها که بعضا موجب گلایه و ناراحتی برخی مسئولین هم می گردد ، مورد رضای درگاه باریتعالی قرار گیرد.