مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان استهبان برگزار شد.

همزمان با سالگرد شهادت محمود صارمی، آئین تجلیل از خبرنگاران فعال در شهرستان استهبان برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری استهبان فردا  به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبان؛ یوسف کارگر فرماندار استهبان طی سخنانی ضمن پاسداشت روز خبرنگار و تبریک این روز به خبرنگاران حاضر گفت: خبرنگاران راویان اخبار نوید بخش و گاهی تلخ و ناگوار هستند و همانند پل ارتباطی بین مردم و مسئولان برای انتقال دردها و مشکلات عمل می‌کنند

یوسف کارگر ضمن تسلیت ایام محرم بزرگداشت ماه ایثار و شهادت ، با اشاره به واقعه عاشورا، نقش خبر و خبرنگار را در این حادثه بزرگ تاریخی نقش حیاتی عنوان کرد که ضمن روایتگری امام سجاد علیه‌السلام و زینب کبری سلام الله علیها، آن‌ها نیز روایتگر بودند تا پیام عاشورا مخابره شود.

نماینده عالی دولت در استهبان با بیان اینکه نقش خبرنگاران به عنوان یک عنصر پیشران توسعه نظام اسلامی پررنگ است، بسیاری از پیشرفت‌های کشور  را به‌واسطه‌ی توجه اصحاب رسانه عنوان کرد که تعلل‌ها و کم‌کاری‌های مسوولان را زیر ذره‌بین می‌گیرند و نقد می‌کنند.

 

امید کیامرث رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان استهبان نیز در سخنانی با اشاره به جایگاه رسانه و خبر در جامعه ، از نقش سازنده خبرنگاران و اهالی رسانه سخن گفت و خاطر نشان کرد این آمادگی وجود دارد که تمامی علاقمندان به فعالیت های رسانه در خصوص اخذ مجوز و فعالیت در این حوزه به صورت قانونی اقدام کنند .

در ادامه خبرنگاران حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در موضوع‌های مختلف پرداخته و خواستار مشارکت و مساعدت و همکاری مجموعه‌ی مدیریتی شهرستان در اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق و آگاهی‌رسانی به جامعه شدند.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از فعالین عرصه‌ی خبرنگاری و اطلاع‌رسانی که در این جلسه حضور داشتند تقدیر به عمل آمد.