استهبانی دیگر
کد خبر : 4971
چهارشنبه - ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار

حضور عنایت اله طهماسبی بخشدار مرکزی استهبان در دفتر نشریه استهبانی دیگر

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا عنایت اله طهماسبی بخشدار مرکزی استهبان با حضور دردفتر نشریه استهبانی دیگر ، روز خبرنگار را به مجید فرهمندی مدیرمسئول این نشریه تبریک گفت. طهماسبی با بیان اینکه خبرنگاران شجاع و متعهد ، حریت و وجدان خویش را در ازای طمع دنیا و عافیت طلبی نفرخته و همواره زبان گویای مردمند، […]

حضور عنایت اله طهماسبی بخشدار مرکزی استهبان در دفتر نشریه استهبانی دیگر

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا عنایت اله طهماسبی بخشدار مرکزی استهبان با حضور دردفتر نشریه استهبانی دیگر ، روز خبرنگار را به مجید فرهمندی مدیرمسئول این نشریه تبریک گفت.

طهماسبی با بیان اینکه خبرنگاران شجاع و متعهد ، حریت و وجدان خویش را در ازای طمع دنیا و عافیت طلبی نفرخته و همواره زبان گویای مردمند، ادامه داد: امروز اهمیت خبر و خبرنگاری در جامعه بر کسی پوشیده نیست و بر خبرنگاران است که رسالت سنگینی که بر دوش دارند را به بهترین وجه ممکن انجام داده و زبان گویا و چشم بینای مردم باشند.

بخشدار مرکزی استهبان با اشاره به تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی در سال ۱۴۰۱ خاطر نشان کرد قیام و انقلاب حضرت امام حسین ( ع ) دارای دو وجه است : خون و پیام ، که خون شهادت آن آزادمرد قرون و اعصار است و پیام هم آگاهی بخشی ها و تنویر افکار عمومی است که به بهترین حالت ممکن توسط بزرگ بانوی کربلا حضرت زینب کبری (س) بیان گردیده است .

مجید فرهمندی مدیرمسئول نشریه استهبانی دیگر و سردبیر پایگاه خبری استهبان فردا نیز ضمن تقدیر و تشکر از طهماسبی اظهار امیدواری کرد که فعالیت رسانه های فوق بتواند در راستای مطالبات مردم باشد و این مطالبه گری ها که بعضا موجب گلایه و ناراحتی برخی مسئولین هم می گردد ، مورد رضای درگاه باریتعالی قرار گیرد.