اجتماعی » اخبار ویژه » استهبانی دیگر » سیاسی
کد خبر : 4873
دوشنبه - ۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
با حضور مدیر کل سیاسی ،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس

‌مراسم‌تکریم و معارفه معاونین فرماندار استهبان و بخشدار رونیز برگزار شد

نماینده عالی دولت در شهرستان استهبان ، در آئین تکریم و معارفه سه تن از جوانان انقلابی در پست معاونین و بخشدار شهرستان استهبان توصیه نمود: مردم داری در بین مردم بودن و روحیه انقلابی را حفظ کنیم و در هر پست و مقامی عاقبت بخیری نصیبمان شود و کادر سازی در دستور کار قرار گیرد و تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات مردم باید انجام شود .

‌مراسم‌تکریم و معارفه معاونین فرماندار استهبان و بخشدار رونیز برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی و معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی و همچنین بخشدار رونیز با حضور مدیر کل سیاسی ،انتخابات و تقسیمات کشوری استاندار فارس ،حجت الاسلام و المسلمین خاوری امام جمعه، فرماندار استهبان ،اعضای شورای تامین ، شورای اداری شهرستان استهبان،دهیاران و رؤسای شوراها در محل سالن اجتماعات شهید فقیهی فرمانداری استهبان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری استهبان ؛حجت الاسلام خاوری امام جمعه استهبان طی سخنانی ضمن خیر مقدم به دکتر قناعتی مدیر کل سیاسی ،انتخابات و تقسیمات کشوری از زحمات سه ساله میرزاده معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرماندار و سرپرست بخشدار رونیز قدردانی و برای معاونین فرمانداری و بخشدار رونیز آرزوی موفقیت نمودند.

در ادامه فرماندار استهبان ضمن خیر مقدم به مدیر کل سیاسی ،انتخابات و تقسیمات کشوری با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی و یاران ایشان، هفته قوه قضائیه و همچنین هفته مبارزه با مواد مخدر را تبریک گفت.

فرماندار استهبان به مردمی کردن یارانه ها اشاره کرد و گفت : نسخه نجات بخش اقتصاد کشور، مردمی و عادلانه کردن یارانه ها است چرا که با اجرای آن، هر فردی به حق خود خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: هرچند در ابتدای اجرای این طرح ممکن است مسائلی پیش بیاید اما مطمئن هستیم که این طرح موجب حل مشکلات کشور و آینده روشن خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در تکریم و معارفه سه تن از جوانان انقلابی در پست معاونین و بخشدار شهرستان استهبان توصیه نمود: مردم داری در بین مردم بودن و روحیه انقلابی را حفظ کنیم و در هر پست و مقامی عاقبت بخیری نصیبمان شود و کادر سازی در دستور کار قرار گیرد و تلاش برای گره‌گشایی از مشکلات مردم باید انجام شود .

در ادامه دکتر قناعتی مدیر کل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری گفت :
شهدا و خانواده های آنان هزینه امنیت و انقلاب را پرداخته اند. و همه بدهکار این عزیزان و مردم هستیم .

وی با بیان اینکه این انقلاب ازپیش مقدمه های ظهور است گفت: ما همه بدهکار انقلاب،شهدا،خانواده و فرزندان شهدا و مردمی هستیم که در همه سختی ها جانانه ایستادند و مایه عزت،افتخار و آبرو هستند.

دکتر قناعتی از میرزاده معاون فرماندار و سرپرست بخشداری رونیز و خانواده آنها در طول تصدی قدردانی نمودند.

مدیر کل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری خاطر نشان کرد: انتظاری که هست به معنای واقعی کلمه تکریم ارباب رجوع و مردم داری را مد نظر قرار دهند و برای مردم از صمیم دل خدمتگزار باشند و در خدمت رسانی، همه مردم را در یک راستا ببینیم.

در ادامه میرزاده معاون فرماندار گزارشی از عملکرد سه ساله خود را بیان نمود و از زحمات و همراهی رؤسای ادرات ،شوراها ،دهیاران و شهرداران و همکاران فرمانداری و بخشداری تشکر
نمود .
سپس معاونین فرمانداری و بخشدار رونیز برنامه های خود را ارائه دادند .

طالب پور – قناعتی – رنجبر – شاکری

در پایان این مراسم‌ طی حکمی از طرف دکتر ایمانیه استاندار فارس عبدالرسول طالب پور به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و مهدی رنجبر به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری استهبان و عبد الحسین شاکری به عنوان بخشدار رونیز منصوب شدند.