فرهنگ و هنر
کد خبر : 4800
پنجشنبه - ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
همایش آستان جانان 2 برگزار می کند :

تجلیل از بیش از نیم قرن فعالیت فرهنگی ادبی علی حکمت در استهبان

حمیدرضا قانعی با اشاره به زحمات استاد علی حکمت در جمع آوری فرهنگ عامه مردم استهبان و با تاکید بر لزوم اشاعه فرهنگ قدرشناسی در جامعه ، برگزاری مراسم تجلیل و نکوداشت برای ایشان را بسیار لازم دانست و ادامه داد بهتر است رونمایی از کتاب تک جلدی فرهنگ نامه استهبان در حاشیه همایش تجلیل از بیش از نیم قرن فعالیت ادبی و رهنگی ایشان انجام شود. 

تجلیل از بیش از نیم قرن فعالیت فرهنگی ادبی علی حکمت در استهبان

حمیدرضا قانعی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از برگزاری همیش آستان جانان ۲ در تجلیل از  علی حکمت استاد و شاعر پیشکسوت خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا در جلسه ای که  در تاریخ چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد ، امید کیامرث رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان ضمن تقدیر از مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به خاطر حمایت های اداره کل در برگزاری همایش آستان جانان ۱ در تجلیل از اساتید پیشکسوت خوشنویسی استهبان ، با اشاره به چاپ فرهنگ نامه استهبان با تلاش های استاد علی حکمت ، پیشنهاد رونمایی از این فرهنگ نامه جامع یک جلدی را مطرح کردند.

حمیدرضا قانعی با اشاره به زحمات استاد علی حکمت در جمع آوری فرهنگ عامه مردم استهبان و با تاکید بر لزوم اشاعه فرهنگ قدرشناسی در جامعه ، برگزاری مراسم تجلیل و نکوداشت برای ایشان را بسیار لازم دانست و ادامه داد بهتر است رونمایی از این کتاب در حاشیه همایش تجلیل از بیش از نیم قرن فعالیت ادبی و فرهنگی ایشان انجام شود.

به همین منظور ستاد اجرایی همایش آستان جانان ۲ تشکیل و مقدمات برگزاری همایش از استاد علی حکمت برنامه ریزی و اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس پیش بینی ها همایش آستان جانان ۲ در تیرماه ۱۴۰۱ در استهبان برگزار خواهد گردید.