استهبانی دیگر
کد خبر : 4794
سه شنبه - ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

کمک ۴۴۰ میلیون تومانی مردم استهبان به موسسه طب متعالی در منزل

به استناد اساسنامه موسسه مراقبت متعالی در منزل ، هر سه ماه یکبار جلسه هیات امنا با حضور ریاست هیات امنا تشکیل و ارائه گزارش می گردد. در این راستا یکشنبه اول خرداد ۱۴۰۱، ساعت ۹ شب، دومین جلسه هیات امنا و سیزدهمین جلسه هیات مدیره در دفتر حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا خاوری ریاست […]

کمک ۴۴۰ میلیون تومانی مردم استهبان به موسسه طب متعالی در منزل

به استناد اساسنامه موسسه مراقبت متعالی در منزل ، هر سه ماه یکبار جلسه هیات امنا با حضور ریاست هیات امنا تشکیل و ارائه گزارش می گردد.

در این راستا یکشنبه اول خرداد ۱۴۰۱، ساعت ۹ شب، دومین جلسه هیات امنا و سیزدهمین جلسه هیات مدیره در دفتر حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا خاوری ریاست محترم هیات امنا موسسه مراقبت متعالی در منزل شهرستان استهبان تشکیل گردید.

در این جلسه، سرکار خانم دکتر مطوس، ریاست هیات مدیره، گزارش مبسوطی از عملکرد موسسه را ارائه نموده، مساعدت‌های مردمی را تاکنون ۴۴۰ میلیون تومان و ارزش تجهیزات پزشکی موجود بسیار قابل توجه اعلام نمودند.

ایشان در ادامه تعداد رسیدگی به بیماران از ابتدای تاسیس موسسه یعنی از اول دی ماه ۱۴۰۰ تاکنون بالغ بر ۵۹ بیمار که حدود نیمی از آن مربوط به مناطق اطراف استهبان بوده و تعداد عیادت صورت گرفته را ۲۲ مورد گزارش کردند.

دکتر مطوس در خصوص ایجاد کمیته های تخصصی و عملکرد هر کدام توضیح مبسوطی را بیان داشتند

در ادامه، سایر اعضا و مسولین کمیته ها مطالب گزارش گونه ای را از عملکرد خود ایراد نمودند.

در انتها نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان با ابراز رضایت از اقدامات ارزشمند صورت گرفته، نجات یک انسان را مطابق کلام وحی، معادل نجات همه انسانها دانسته، وجود چنین موسسه ای در سطح جامعه باعث احساس امید و آرامش جامعه دانستند.
رئیس هیات امنا موسسه، مساله طب متعالی را تلفیقی از طب جدید، طب سنتی و مسائل روانشناختی دانسته و مساله رسیدگی روحی به بیماران و عیادت از ایشان که مورد تاکید موکد اسلام است و اثرات بسیار بزرگی دارد را یکی از جنبه های ارزشمند آن نامیدند.

حجه الاسلام خاوری از بزرگوارانی که تاکنون به هر نوع، موسسه را یاری داده اند صمیمانه تشکر کرده و از مردم شریف شهرستان خواستند در هر زمینه ای که توانایی دارند موسسه را یاری و همراهی نمایند که این همراهی ها مسلما در کیفیت زندگی فرد کمک کننده و کل جامعه تاثیری کاملا ملموسی دارد.