به گزارش پایگاه خبری استهبان فردا یوسف کارگر سرپرست فرمانداری استهبان در پیامی، ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان استهبان بالاخص خانواده های معظم شهدا تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

« وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا، بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ… »

خاک پاک ایران اسلامی، معطر به عطر شهیدانی است که با تأسی به سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، عَلَم جهاد و شهادت برافراشته و شهد شیرین شهادت نوشیدند؛ مردانِ مردی که در حساس‌ترین مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی، برای دفاع از ارزش‌ها و کیان اسلامی، جان خویش را در طَبَق اخلاص گذاشتند و خون‌ پاک و مطهرشان، ضامن بقای اسلام و استقلال و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

درود و رحمت خدا بر شهدای همیشه زنده تاریخ که استقلال، عزت، اقتدار و آسایش امروز میهن عزیز اسلامی، وامدار ایثار و جانفشانی آنان است و درود و سلام خدا بر دل های صابر و دریایی پدران، مادران و خانواده های معظم شهدا، که پس از سال ها از عروج عزیزان شان، همچنان استوار و ثابت قدم، به ما و نسل‌های آینده، درس بردباری و ایستادگی در برابر هدف می‌دهند.

تاسیس «بنیاد شهید انقلاب اسلامی» در ۲۲ اسفند ماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره)، تبلور منزلت و نشانه اهمیت و ارزشی است که انقلاب اسلامی برای مقام جهاد و شهادت و همه ایثارگران و فداکارانی که در راه اسلام جانفشانی می‌کنند، قائل است.

نامگذاری بیست و دوم اسفند ماه بنام «روز شهید» ، اقدامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با شهیدان و آرمان های الهی امام شهیدان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان والامقام ایران اسلامی، خاصه پانصد شهید گلگون کفن شهرستان قرآنی استهبان و ارج نهادن به شکیبایی خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، این روز عزیز را گرامی داشته و امیدوارم خداوند متعال همه ما را قدردان نعمت اسلام، انقلاب و شهدا قرار دهد و به همه کسانی که در این راه مصداق روشن آیه‌ی« فَاسْتَبِقُوا الْخَیْرَات » هستند، اجر عنایت فرماید؛ ان شاءالله

یوسف کارگر
سرپرست فرمانداری شهرستان استهبان