مدیر عامل جدید شرکت آبفا استان فارس برای بازدید از شهرستان استهبان و بررسی مسائل و مشکلات حوزه آب و فاضلاب عصر پنج شنبه پنجم اسفندماه به همراه مهندس حق شناس معاونت بهره برداری و توسعه آب آبفا فارس وارد استهبان شدند .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری استهبان ؛ دکتر صادق پور در بدو ورود در جمع صمیمی کارکنان آبفا شهرستان حضور یافته ضمن آشنایی، با ایشان به گفتگو نشست و اهداف شرکت آبفا در حوزه های مختلف را تشریح و به برخی سوالات و درخواست های پرسنل پاسخ دادند.

سپس در نشست با یوسف کارگر سرپرست فرمانداری استهبان ، رضایی نژاد رئیس شورای اسلامی شهرستان، شورای بخش رونیز و رابطین نماینده مجلس شورای اسلامی به بررسی و تبادل نظر در خصوص مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان پرداختند.

در این دیدار کارگر سرپرست فرمانداری استهبان با تشریح مشکلات از جمله آب رسانی به بخش مرکزی از سد رودبال تامین آب شرب استهبان از سد رودبال و همچنین پروژه مهم آبرسانی به خانه کت و قشم قاوی و حفر چاه در منطقه خیر و تکمیل پروژه فاضلاب استهبان از مدیرعامل و همراهان خواستار اجرایی شدن و رفع مشکلات فوق شدند.

در ادامه قاسمی مدیر آبفا استهبان شکوهی رئیس آبفا بخش رونیز و قاسمی فرد رئیس آبفا بخش مرکزی استهبان نیز مشکلات بخش های شهرستان را بیان کردند.