فرهنگ و هنر
کد خبر : 4232
جمعه - ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
در پاسداشت هفته دفاع مقدس و هفته استهبان

نمایشگاه خوشنویسی عصر انتظار در استهبان

امید کیامرث رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان ابراز داشت در این نمایشگاه ۱۶ اثر خوشنویسی نسخ و ثلث از شهرستان های شیراز، استهبان، لامرد، لارستان، فسا و خرم بید به جشنواره عصر انتظار راه یافت که پس از داوری آثار توسط هیات داوران، برگزیدگان خود را خواهد شناخت، همچنین یازده اثر قرآنی دیگر در بخش جنبی جشنواره جهت بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه خوشنویسی عصر انتظار در استهبان

با حضور فرماندار شهرستان استهبان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جانشین فرماندهی سپاه پاسداران، بخشدار رونیز، بخشدار بخش مرکزی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، رییس شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری، جمعی از مسئولین فرهنگی، هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر نمایشگاه آثار خوشنویسی جشنواره استانی عصر انتظار در محل خانه فرهنگ(نگارخانه باران) گشایش یافت.

احمدرضا کمالی سروستانی فرماندار استهبان در آیین گشایش این نمایشگاه با بیان جمله ی زیبای “خردمند مردم هنر پرورند” از سعدی علیه الرحمه گفت هنر در استهبان جایگاهی بس والا دارد و این امر مرهون تلاش، دلسوزی، علاقه و پشتکار هنرمندان شهرستان است در ادامه با ابراز خرسندی از کیفیت نمایشگاه از کلیه عوامل برگزار کننده جشنواره خوشنویسی تقدیر و تشکر کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان ابراز داشت در این نمایشگاه ۱۶ اثر خوشنویسی نسخ و ثلث از شهرستان های شیراز، استهبان، لامرد، لارستان، فسا و خرم بید به جشنواره عصر انتظار راه یافت که پس از داوری آثار توسط هیات داوران، برگزیدگان خود را خواهد شناخت، همچنین یازده اثر قرآنی دیگر در بخش جنبی جشنواره جهت بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.

امید کیامرث گفت این نمایشگاه از تاریخ هفتم تا چهاردهم مهرماه همه روزه صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۵ تا ۷ پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

نمایشگاه آثار خوشنویسی جشنواره استانی عصر انتظار به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته استهبان به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت بسیج سپاه و انجمن خوشنویسان برگزار گردیده است.