امام جمعه، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه استهبان، طی پیامی مشترک فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تبریک و تهنیت گفتند.
متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

هشت سال دفاع مقدس، روایتی از دوران طلایی و پر افتخار ملتی است که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

بدون شک نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس در گام دوم انقلاب طبق منویات مقام معظم رهبری از مهمترین ضروریات جامعه بویژه برای تقویت اراده جوانان و نوجوانان جهت مقابله با جنگ نرمی که از سوی معاندان نظام طراحی شده به شمار می رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.

اکنون نیز به تبعیت از آن دوران که تمامی نیروهای نظامی و مردمی متحد، یکدل و بسیجی به دل دشمن زدند، همچنان همگان برای حفاظت از سلامت، امنیت و تمامیت ارضی کشور به خط هستیم و در جبهه های مختلف مقابله با کووید ۱۹، تحریم های ناجوانمردانه، تهاجم های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی به رهبری رهبر فرزانه انقلاب سنگربانی می کنیم.

اینجانبان ضمن پاسداشت فرارسیدن چهلمین ویکمین سالگرد دفاع مقدس و تبریک و تهنیت این ایام غرور آفرین به خانواده های شهدا، ایثارگران، آزادگان، رزمندگان و شهروندان سرافراز شهرستان استهبان که هر کدام به نوعی قهرمانانه در مقابل جبهه متحد استکبار در دفاع از تمامیت ارضی کشور ایستادند  گرامی داشته و توفیق همگان را در مسیر تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، تحت هدایت های حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال آرزومندیم.

منبع: استهبان آنلاین